Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nikon tilbehørs link
Fra : Flemming Aagaard

Dato : 05-05-07 00:48

Hej Ng.

Er der nogen som kan hjælpe med et link til en side med Nikon dslr tilbehør.
Skal bruge et skærmdæksel til lcd skærmen på et d70 til en god ven.
hilsen Flemming Aagaard

Fra : K

Dato : 05-05-07 08:11

Fra :    ab©

Dato : 05-05-07 11:35

"K" <K@Kpax.com> skrev i en meddelelse
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=118837

Ja, eller en sådan

http://www.foto-tip.pl/sklep/product_info.php?cPath=48&products_id=327

jeg ville ikke undvære den - LCD og solskin er ikke sagen. "Dimsen" er med
et lag beskyttelsesglas ind mod monitoren.

ab©

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 05-05-07 14:21

Tak tak
Er allerede bestilt. Men jeg kunne godt tænke mig en henvisning til en side
med Nikons samlede digitale tilbehør. Findes det??
venligst Flemming Aagaard

Fra : K

Dato : 05-05-07 14:29

> Tak tak
> Er allerede bestilt. Men jeg kunne godt tænke mig en henvisning til en
> side med Nikons samlede digitale tilbehør. Findes det??
> venligst Flemming Aagaard

Jeg vil da foreslå, at du klikker dig ind på Nikons website.
http://www.europe-nikon.com/home/da_DK/index.html

God fornøjelse.

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 06-05-07 00:11

Hej "k"
Det bliver jeg ikke meget klogere af. Der er en masse tilbehør som ikke er
registreret her. Jeg skal f.eks. bruge et gummi øjestykke til d70 det er
ikke opført her.
Venlig hilsen Flemming Aagaard

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 06-05-07 00:45

Kan det være denne her:
http://www.europe-nikon.com/product/da_DK/products/broad/928/overview.html
Mvh
Freddy.

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 06-05-07 10:11

Tak Freddy
Hilsen F.Å

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-05-07 10:44

Freddy Nielsen wrote:
> Kan det være denne her:
> http://www.europe-nikon.com/product/da_DK/products/broad/928/overview.html

Jeg har svært ved at tage dem alvorligt, når man under manuelle kameraer
(FM10) finder følgende:

"Laveste lukkertid på 1/2.000 sekund ... ...slør bevægelsen og opnå
kreative lysmønstre ved lave hastigheder"

eller:

"Filmfremføringshastighed på ISO 25 til 3.200"

for slet ikke at tale om:

"Funktion til flere eksponeringer: gør det muligt at lave flere
eksponeringer. Eksperimenter med fantasifulde effekter ved at tage flere
billeder med samme filmrulle."

Det er helt enkelt for dårligt, at man tydeligvis IKKE gider bruge en
med bare minimal viden om produkterne til at oversætte til andre sprog

Bo //

Fra : Ole Larsen

Dato : 06-05-07 12:44

Bo Bjerre skrev:

> Jeg har svært ved at tage dem alvorligt, når man under manuelle kameraer
> (FM10) finder følgende:
>
> "Laveste lukkertid på 1/2.000 sekund ... ...slør bevægelsen og opnå
> kreative lysmønstre ved lave hastigheder"

Der er forskel på lav hastighed og lav tid, korrekte citat:

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, April, 2007