MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse .
Fra : Ole Pihl

Dato : 13-05-07 17:28

Jeg kører med XP mediacenter 2005 , og har et Stort problem .
Systemgendannelse virker ikke .
Når jeg prøver at gendanne til et "System kontrolpunkt" gendanner den
min pc til basis ( Som den så ud første gang jeg startede den )dog med
enkelte programme som selv har lagt ind .
Hvis jeg selv laver et gendannels punkt og dagen
efter prøver at gendanne til dette punkt , starter gendannelsen og jeg
får denne besked "Computeren kunne ikke gendannes til det valgte punkt
"
Jeg har prøver at køre en recovery uden at det ændrede noget .
Hvad gør jeg nu ?

Fra : Klaus H

Dato : 13-05-07 21:13

"Ole Pihl (slet 6MXDW)" <ammo@6MXDWadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "
> Jeg har prøver at køre en recovery uden at det ændrede noget .

Hvis maskinen kører som den skal nu, ville jeg nok prøve at slå
systemgendannelse fra.
Genstarte maskinen og slå systemgendannelse til igen. Lave et
gendannelsespunkt. Lave en rettelse og se om jeg derefter kunne gendanne
korrekt.

Klaus H

Fra : Ole Pihl

Dato : 14-05-07 14:48

Hej Klaus H .

Det har jeg prøvet flere gange , men det har ikke hjulpet .
Det må være noget i Computerens opsætning det er galt med , det
har aldrig virket .
Jeg har prøvet at køre en fuldstændig recovery af mit system ,
men problemet er der stadigvæk .
Venlig hilsen
Ole