MS Windows
briani 27239
Irriterende log in problemer med Windows X~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-05-07 15:13

Hej i gruppen.

Her det sidste stykke tid har jeg været ude for et irriterende problem i
Windows XP (media center edition). Hvis nu jeg ikke har været ved computeren
10 så kommer velkomst skærmen frem, og jeg skal taste min kode for at komme
på igen, når jeg har tastet den skriver Windows at det ikke er en rigtige
kode, men det ER det, er der nogen der har været ude for det samme? Der er
to brugere på, det er kun min der er adgangskode, den anden er der ikke, og
klikker man på denså beder den også om en adgangskode til den. Når jeg så
har genstartet er der ikke noget i vejen for at logge på igen. Det er også
kun en gang imellem at det sker. Nogen bud på hvad der kan være i vejen?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Bo

Dato : 13-05-07 15:58

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows XP (media center edition). Hvis nu jeg ikke har været ved
> computeren 10 så kommer velkomst skærmen frem, og jeg skal taste min kode

Lyder som om, at der er sat password på din pauseskærm ??

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-05-07 16:44

"Bo" <xl***@***lite.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som om, at der er sat password på din pauseskærm ??

Jeg har slået pauseskærmen fra.

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 13-05-07 18:45

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

- Gå ind i "kontrol panel" under "brugerkonti"
- Vælg "Skift måden, hvorpå brugere logger af og på"
- Fjern flueben i "Brug velkomstsiden"
- Tryk "Anvend indstillinger"

Så slipper du for at den hopper ind på velkomstsiden.
Heller ikke efter 10 min.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-05-07 16:57

"CarstenGP (8381)" <cgp.nyheder@direkte.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Fjern flueben i "Brug velkomstsiden"
> - Tryk "Anvend indstillinger"
>
> Så slipper du for at den hopper ind på velkomstsiden.

Hej Carsten.

Der er bare det, at jeg skal kunne logge af én gang imellem. Det skal ikke
være at andre bare kan gå ind på min konto. Kan jeg det stadig væk?