MS Windows
briani 27239
Hvid baggrund til skærmprints
Fra : Lars HT

Dato : 12-05-07 18:31

Hej

Ofte vil jeg gerne tage skærmprints af flere vinduer ad gangen. Det gør jeg
normalt ved selv at definere området med et skærmfanger-program.
Ulempen ved dette er, at baggrunden (andre åbne vinduer/skrivebordet) kommer
med der, hvor de ønskede vinduer ikke dækker.

For et par måneder siden fandt jeg et lille program, som med en hotkey
midlertidigt kunne lave en hvid baggrund til det aktive vindue.
Men ak - jeg har fuldstændig glemt, hvad det hedder!

Er der en af Jer, som kender det? Eller andre?

Lars

Fra : Bo

Dato : 12-05-07 18:53

"Lars HT" <aslaktoke@yaBADABAhoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Tyk alt-prtscn det tager kun det aktive vindue, så bestemmer du selv din
bagrund

Fra : Bo

Dato : 12-05-07 18:57

ps så sætter du dem sammen bagefter