MS Windows
briani 27239
Problem med login på Win XP
Fra : Søren

Dato : 11-05-07 15:08

Hej

Jeg har fået et problem som jeg håber i kan hjælpe lidt med.

Jeg har en PC med engelsk Windows XP. Den står i Vietnam og derfor er der
installeret noget software som gør at man kan skrive Vietnamesiske tegn samt
åbne filer hvor der er benyttes disse bogstaver.

Maskinen har indtil i dag kørt med en bruger (administrator) og ikke noget
password. Jeg har nu logget ind på maskinen og givet den et password under
kontoen Administrator.

Efter en genstart kan jeg ikke logge ind på maskinen med det password jeg
indtastede. Kan det måske have noget med det Vietnamesiske tegnsæt at gøre ?

Har prøvet mange ting, incl opstart i fejlsikret tilstand. Jeg er sikker på
at det password jeg skrev er det jeg prøbver at logge ind med.

Nogen ideer til hvordan jeg kommer videre ?

På forhånd tak

Søren