Weddesigner søges til html, css eller lige~
Fra : Søren Hartmann

Dato : 10-05-07 23:05

Jeg skal have designet min side www.drillconsult.dk i MS
Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv kan rette i
den.

Bare det er nemt for mig at rettte i det.

Krav:
Lækkert og professionelt design.
Menuerne behøver ikke have flere undermenuer.
Gerne med et login område for fil downloads.
Gerne færdigt i går.
Du får selvfølgelig dit navn på som webdesigner.

Mvh,

Søren Hartmann

Tlf: 31 11 11 01
Mail: html(at)drillconsult.dk
www.drillconsult.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-05-07 00:01

On 10 May 2007 22:05:21 GMT, Søren Hartmann <html@drillconsult.dk>
wrote:

>Jeg skal have designet min side www.drillconsult.dk i MS
>Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv kan rette i
>den.

Indlægget hører hjemme i:
dk.opslag.stillinger
- uanset om jobbet er lønnet eller ej.

>Du får selvfølgelig dit navn på som webdesigner.

Man er nok optimist.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-05-07 09:35

On 11 Maj, 00:05, Søren Hartmann <h...@drillconsult.dk> wrote:
> Jeg skal have designet min sidewww.drillconsult.dki MS
> Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv kan rette i
> den.

Jamen så er det jo bare at gå igang ;)

> Krav:
> Lækkert og professionelt design.

Den slags koster penge...

> Gerne færdigt i går.

Nu blev det dyrere...

> Du får selvfølgelig dit navn på som webdesigner.

Det er vist ligemeget hvis bare du betaler regningen til tiden ;)

Det du søger er et webbureau eller en freelancer der kan lave tingene
for dig. Der skal du ind i dk.opslag.stillinger eller også kan diverse
jobsites som jobnet.dk eller frameworker.net anbefales. Sidst men ikke
mindst tror jeg også Google kan levere et par hundretusinder forslag
til hvem der kan lave det for dig.

Og nu skal jeg nok lade være med at lave "utidig" reklame for min
arbejdsplads, men vi kan sagtens klare opgaven for dig... ;)

Fra : Thrane

Dato : 11-05-07 13:22

"Søren Hartmann" <html@drillconsult.dk> wrote in message

> Du får selvfølgelig dit navn på som webdesigner.

Det er jo mere end rigelig som betaling!
Skal vi ikke bare sige fornavn?

--
Thrane

Fra : naqibullah

Dato : 11-05-07 18:31

Som regel koster 500kr per timen at lave et professional
hjemmeside
men du kan få rabat med 50%, så tank over det...

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-05-07 18:40

"naqibullah" skrev i en meddelelse...

> Som regel koster 500kr per timen at lave et professional
> hjemmeside
> men du kan få rabat med 50%, så tank over det...

Nogen, som kan sende FUT til rigtig gruppe, inden der kommer flere
ordekvilibrister???

MVH
Rune Jensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-05-07 22:12

"Søren Hartmann" <html@drillconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have designet min side www.drillconsult.dk i MS
> Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv kan rette i
> den.

Som Jørn allerede har afsløret, er den rigtige gruppe

På Runes opfordring sætter jeg FUT dertil.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk