Webdesign i Frontpage, Webdesigner eller l~
Fra : Søren Hartmann

Dato : 10-05-07 23:03

Jeg skal have designet min side www.drillconsult.dk i MS
Frontpage, Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv
kan rette i den.

Bare det er nemt for mig at rettte i det.

Krav:
Lækkert og professionelt design.
Menuerne behøver ikke have flere undermenuer.
Gerne med et login område for fil downloads.
Gerne færdigt i går.
Du får selvfølgelig dit navn på som webdesigner.

Mvh,

Søren Hartmann

Tlf: 31 11 11 01
Mail: html(at)drillconsult.dk
www.drillconsult.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 11-05-07 10:10

"Søren Hartmann" <html@drillconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have designet min side www.drillconsult.dk i MS
> Frontpage, Webdesigner eller ligende program/system så jeg selv
> kan rette i den.
>
> Bare det er nemt for mig at rettte i det.

Hej Søren

Øhhh...... Her hoppede min kæde af

Siden du henviser til er et joomla cms system, som netop er kendetegnet ved,
at du selv kan tilrette dine sider rimeligt nemt. Af samme årsag er Joomla
et af de mest benyttede cms systemer. Endvidere er det gratis og kræver
ingen specialprogrammer installeret på din pc, eller serverudvidelser på dit
webhotel.

Derudover er dit design ganske nydeligt og burde så heller ikke være
baggrunden for dit ønske om at omlægge siden til FrontPages eller lign. Så
jeg undrer mig. For mig er din beslutning, at gå et skridt frem og tre
tilbage

Min første tanke var, at "Jamen, jeg er verdensmester i FrontPages og flotte
design, så det kan jeg da godt lave" Men min næste tanke var, at hvis dit
problem bunder i manglende forståelse af html, så vil du lynhurtig kunne
ødelægge en side designet i FrontPages og så var du langt bedre stillet ved
at lære dit nuværende cms system at kende.

Og da jeg er så stolt af mine sider, så skal de ikke smadres til
ukendelighed, af en ukyndig person i mit navn Så derfor tilbyder jeg på
nuværende tidpunkt ikke ind på opgaven. Jeg skal først vide, hvad baggrunden
for dit ønske er.

Lad mig slutte dette indlæg af med, at henvise til den korrekte gruppe, hvor
dit indlæg retteligt burde have ligget, nemlig dk.opslag.stillinger

Hilsen Eva