grafikkort
Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 10-05-07 16:45

Jeg har fået fat i et MSI K8T Master2-FAR7 bundkort, og alt køre
klippestabilt, indtil windows xp er installeret, så begynder den at
lukke ned for skærmen, jeg har en ide om at det er grafikkortet det er
galt med, det er et ATI Radion 9600Pro jeg har forsøgt mig med, og det
er ikke med på positivlisten hos MSI, men det er der nu stortset ingen
nulevende grafikkort der er, så er der nogen der kunne foreslå et
velegnet grafikkort?
Bo Stokholm

Fra : J

Dato : 11-05-07 09:02

On 10 May 2007 08:44:34 -0700, "bo.stokholm@gmail.com"
<bo.stokholm@gmail.com> wrote:

> [...]
>er ikke med på positivlisten hos MSI, men det er der nu stortset ingen
>nulevende grafikkort der er, så er der nogen der kunne foreslå et

Der er jo en via service pack fra MSI, der skal installeres (før noget
andet):

http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=133&prod_no=692

Heri er bl.a. noget agp gart driver, der hører til chipset, går jeg ud
fra.

Derudover audio og netkort, og evt. sata.

Desuden bør du hente nyeste catalyst drivere fra ATI/AMD

http://ati.amd.com/support/driver.html

Windows XP er desuden en ualmindelig sej omgang at installere
efterhånden. Der er ca. 50 Mbyte opdateringer, ud over SP2.

mvh

John

Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 13-05-07 13:41

On 11 Maj, 10:01, J <johnknuhtse...@Mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Windows XP er desuden en ualmindelig sej omgang at installere
> efterhånden. Der er ca. 50 Mbyte opdateringer, ud over SP2.

Hej John

Tak for dine forslag, jeg har fulgt dem alle, desværre uden de store
resultater ;o(
Mvh.
Bo Stokholm

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 13-05-07 11:31

<bo.stokholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg har fået fat i et MSI K8T Master2-FAR7 bundkort, og alt køre
klippestabilt, indtil windows xp er installeret,

Det var jo ikke lang tid så - du er vel dårligt kommet i gang

Fra : bo.stokholm@gmail.co~

Dato : 13-05-07 20:58

On 13 Maj, 12:31, Jørgen Andersen <joergen_i...@hotmailFJERN.com>
wrote:
> [...]
> klippestabilt, indtil windows xp er installeret,
>
> Det var jo ikke lang tid så - du er vel dårligt kommet i gang

He He, jo der er en pointe, men det ruller uden problemer med Vista,
men kunden vil have XP sååå det forsøger jeg, men ikke med det store
held