MS Windows
briani 27239
koks i windows update
Fra : Leo Jørgensen

Dato : 09-05-07 22:26

hej

Fruen´s computer gider ikke rigtig opdatere winxp home

Når der bliver kørt windows update "brugerbestemt", bliver den bare ved med
at køre den grønne barer, og søger efter opdateringer. Hvad kan jeg gør for
at få den til at lave tingene rigtig.

Kan huske noget med at jeg skulle ind at slette nogle filer på et tidspunkt
hvor den også lavede et eller andet lignende, jeg kan bare ikke huske hvad
det var jeg var inde at slette.

--

Hygsom
Leo

Fra : Blob

Dato : 10-05-07 00:27

"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tidspunkt
> hvor den også lavede et eller andet lignende, jeg kan bare ikke huske hvad

Jeg har samme problem med "konens" computer. Dog er det win2000 det er galt
med. XP opdaterer ok. Vil også være glad for en løsning!!
Mvh Frits

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 10-05-07 02:50

Hej

Efter den havde stået og tygget temmelig længe, kom computeren selv med et
svar.

Jeg skulle gå ind i Funktioner --->Internetindstillinger--->Fanebladet
Generelt--->Slet filer(Midlertidige Internetfiler).
Jeg valgte at slette cookies samtidig.
Lukkede Explore ned, genstartede computeren, og så virkede Update igen

Hygsom
Leo

Fra : Blob

Dato : 10-05-07 23:13

> [...]
> Jeg valgte at slette cookies samtidig.
> Lukkede Explore ned, genstartede computeren, og så virkede Update igen

Hej igen
Har prøvet flere gange, virker desværre ikke her.
Mvh Frits

Fra : Blob

Dato : 11-05-07 00:34

Hej

Så fandt jeg løsningen. Jeg søgte på de andre link Mic angav.
Genstart i fejlsikret tilstand - ren mappen SoftwareDistribution i mappen
Windows - genstart og vælg Windows Update - så kører det.
Har nu slettet den gamle mappe og windows har selv lavet en ny.

Mvh Frits