MS Windows
briani 27239
J2SE
Fra : Leo Jørgensen

Dato : 09-05-07 19:09

Hej

Jeg har netop i dag installeret en opdatering af J2SE på computeren.

Når jeg så kigger i tilføj/fjern programmer, ligger der 5.0 update 4,
6,9,10 og 11, samt den nye 6 update 1.

Er det nødvendig at de er der alle sammen ?, eller kan jeg slette dem der
hedder 5, og så nøjes med at beholde 6 update 1.

OS er WinXP Home

--

Hygsom
Leo Væversted Jørgensen

Fra : Toki Lee

Dato : 10-05-07 11:14

Disse opdateringer er ikke STAND-ALONE produkt, så du må nøjes med at de
allle sammen er der :)
Mvh,
Toki

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 16:30

Toki Lee wrote:
> Disse opdateringer er ikke STAND-ALONE produkt, så du må nøjes med at
> [...]

Jeg er ikke enig med Top-Posteren!

Jeg kyler altid de gamle versioner ud og beholder kun den nyeste.
Og JAVA fungerer fint her.

Til gengæld ser jeg at Mozilla Firefox brokker sig lidt over den
nyeste J2SE, når den lige er installeret, men det synes at fungere
(fra Firefox) alligevel, trods dens "brok".

-E.G.