MS Windows
briani 27239
Microsoft update for opdateringer udgivet ~
Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 09-05-07 11:04

Når jeg bruger Microsoft update for at hente opdateringer fra i aftes kører
update indledningsvis korrekt, men når de grønne felter holder op med at
rulle og skærmen skifter kommer der kun en blankt felt i den del af vinduet
hvor der normalt vises mulige opdateringer.

Jeg har ikke tidligere oplevet tilsvarende og tidligere i aftes ved 19 tiden
fik jeg normal billedet og meddelelsen 0 mulige opdateringer, åbenbart før
de var udgivet.

Dette er det samme på begge vore computere, som begge er med WIN XP PRO DK
SP2 og følgende opdateringer.

Hvordan oplever I at få opdateringer fra i aftes?

Ved kontakt til Microsoft, har det ikke været muligt at få oplysninger eller
hjælp.

Bjarne

Fra : L.E.P.

Dato : 09-05-07 11:54

Wed, 9 May 2007 12:04:20 +0200, skrev "BRSF \(DK\)"
<bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> :

> [...]
>
>Hvordan oplever I at få opdateringer fra i aftes?
>
>Ved kontakt til Microsoft, har det ikke været muligt at få oplysninger eller

Ingen problemer her til formiddag. Men prøv igen senere, deres servere
kan godt være overbelastet de første timer.

Hilsen Lars

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 09-05-07 12:15

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Wed, 9 May 2007 12:04:20 +0200, skrev "BRSF \(DK\)"
>

> Ingen problemer her til formiddag. Men prøv igen senere, deres servere
> kan godt være overbelastet de første timer.
>
> Hilsen Lars

Hej Lars

Jeg håber du har ret, for jeg har lige indlæst et image fra i går morges og
prøvet igen, men med samme negative resultat

mvh
Bjarne

Fra : goofy

Dato : 09-05-07 14:19

Hejsa

> Hvordan oplever I at få opdateringer fra i aftes?

Ingen problemer her - har 3 maskiner

Steen

Fra : Max

Dato : 09-05-07 14:24

Hej

> Hvordan oplever I at få opdateringer fra i aftes?

Jeg har nogle bærbare der ser ud til at have smidt lydkortet
ved den opdatering, men den slags er der jo intet nyt i.

--
Mvh Max

Fra : BRSF-DK

Dato : 09-05-07 14:27

> [...]
>
> Jeg har nogle bærbare der ser ud til at have smidt lydkortet
> ved den opdatering, men den slags er der jo intet nyt i.

Tak til både max og goofy

men her er der stadig problemer med Microsoft Update

Jeg har dog via Office update hentet 9 opdateringer fra i går, så nu mangler
jeg evt. til WIN XP PRO SP2 DK.

Hvor mange har I hentet der?

Bjarne

Fra : goofy

Dato : 09-05-07 14:40

Hejsa

> Hvor mange har I hentet der?

Jeg har slået automatiske opdatering til i min vin xp pro, det virker
hvergang.
Det er jeg begyndt med for et stykke tid siden. Før gik jegvia hjælp og
support, men den fik jeg problemer med ( meget langsom)

Steen

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 09-05-07 15:54

Jeg bruger også automatiske opdateringer og der var 7 igår, men efter
genstart fik jeg "sjovt nok" en BSOD (blue screen of death) og min laptop
genstartede. Nu synes der ikke at være noget galt, men jeg gad godt vide
hvilken opdatering der forårsagede den BSOD. I mine øjne kan MS virkeligt
ikke finde ud af noget som helst og det bliver værre og værre med de
opdateringer:(

Jeg har stadig en fejl på stationære fra deres opdatering i marts, hvis man
lukker IE vindue ned fryser pc'en i 3 -10 min:( Har derfor skiftet til Opera
og firefox:) Men jeg er åbenbart ikke den eneste der har det problem, men
ingen rettelse fra MS endnu og jeg aner ikke hvilken opdatering der lavede
lort. Kører ikke med IE 7 og vil heller ikke have den før (i mine
øjne)lortet er rettet. Der er for mange fejl i den.

Jan Johansson

Fra : goofy

Dato : 09-05-07 15:18

Hejsa

> [...]
> opdatering der lavede lort. Kører ikke med IE 7 og vil heller ikke have
> den før (i mine øjne)lortet er rettet. Der er for mange fejl i den.

Altså jeg har ingen probler hverke nu eller tidligere.
Jeg har kun stationære pc.
Mt styresystem er originalt, kan det have noget at sige?
Ikke fordi jeg enegtlig tror det.

Steen

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 09-05-07 15:24

> [...]
> Jeg har kun stationære pc.
> Mt styresystem er originalt, kan det have noget at sige?

Jeg har ikke tidligere brugt automatiske opdateringer og har indtil nu ikke
oplevet nogen problemer på vore computere.

Her kører IE 7 helt OK og der er ikke konstateretproblemer med den.

mvh
Bjarne

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-05-07 01:44

Thunder (4920 Søllested) skrev:

> Kører ikke med IE 7 og vil heller ikke have den
> før (i mine øjne)lortet er rettet. Der er for mange
> fejl i den.

Det er ikke IE 7 der fejler, den kører perfekt på alle
andre systemer.

Jeg tror på at du har en fejl et eller andet sted i dit
system, som gør at du oplever IE 7 som defekt, men
selve IE 7 behøver jo ikke at fejle noget.

Jeg har oplevet det mange gange på kunde-pc'er,
og når jeg geninstallerer Windows, kører det hele
perfekt, også med IE 7.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-05-07 16:28

"BRSF-DK" <bjafa"FJERN"@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> men her er der stadig problemer med Microsoft Update
>
> Jeg har dog via Office update hentet 9 opdateringer fra i går, så nu
> [...]
Jeg bruger også Microsoft Update (Windows & Office) og fik 9 Stk. Ialt. 3
til Windows og 5 til Office samt en der hedder CAPICOM den har jeg ikke set
før?
Security Update for CAPICOM (KB931906) MS07-028: Vulnerability in CAPICOM
could allow remote code execution.
Bc

Fra : BRSF-DK

Dato : 09-05-07 16:48

"Bjarne Chr" <bjach@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> set før?
> Security Update for CAPICOM (KB931906) MS07-028: Vulnerability in CAPICOM

Jeg siger tak for dit svar.

Nu ser det ud til at der igen er hul igennem til Microsoft Update herfra,
for nu har jeg så fået 3 til Win XP + den CAPICOM samt de 9 jeg fik via
Office Update

Ved kontrol efter genstart var der igen hul igennem og 0 opdateringer

Tak for jeres svar her i gruppen

Bjarne

Fra : Ole Mogensen

Dato : 10-05-07 07:27

Max wrote:

> Jeg har nogle bærbare der ser ud til at have smidt lydkortet
> ved den opdatering, men den slags er der jo intet nyt i.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

Ole

Fra : Max

Dato : 10-05-07 07:44

Hej Ole

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

Det er en gammel fejl, det er grunden til at jeg skriver at der intet nyt er
i det,
men der kommer nok en fejlretning til opdateringen.

--
Mvh Max