Mail, tvinge udfyldelse af emne
Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-05-07 13:19

Kan man sætte Mail op til _ikke_ at acceptere afsendelse af e-post uden
emne?

Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-07 14:32

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Kan man sætte Mail op til _ikke_ at acceptere afsendelse af e-post uden
> emne?

Ja, Mail>Indstillinger>Regler>Tilføj regel>Beskriv regel>Hvis en af
følgende betingelser er opfyldt>Emne>Begynder med>intet(prøv dig frem,
måske 0.....)>tilføj regel>Vilkårlig modtager>indeholder>@adresse>Udfør
følgende handlinger>Flyt besked>til postkasse>eks. udkast, eller Ikke
afsendt?>OK

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-05-07 16:15

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> [...]
> måske 0.....)>tilføj regel>Vilkårlig modtager>indeholder>@adresse>Udfør
> følgende handlinger>Flyt besked>til postkasse>eks. udkast, eller Ikke

Kreativt. Det er dog lidt svært at prøve sig frem uden at lave rod.

Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-07 18:31

> Kreativt. Det er dog lidt svært at prøve sig frem uden at lave rod.

Ja, du har ret i begge dele, men da jeg ikke fatter, hvorfor man dog vil
ville lige _den_ slags begrænsninger, har jeg ikke selv afprøvet
effekten. Derfor véd jeg ikke, hvad der skal stå i feltet: "Begynder
med".

Men tak for komplimenten(som er, som jeg opfatter den)

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-05-07 23:26

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Ja, du har ret i begge dele, men da jeg ikke fatter, hvorfor man dog vil
> ville lige _den_ slags begrænsninger

Modtageren får meget post. Er emnefeltet ikke udfyldt, er det jo lidt
ligesom en nyhedsgruppeposting uden emne.

Flemming Rubini

Fra : Terje Kleverud

Dato : 09-05-07 22:20

> [...]

> måske 0.....)>tilføj regel>Vilkårlig modtager>indeholder>@adresse>Udfør
> følgende handlinger>Flyt besked>til postkasse>eks. udkast, eller Ikke

Hm, virker ikke 'regler' i Mail. app kun på /innkommende/ e-post, og
altså ikke ved avsendelse?

Jeg benytter fremdeles gamle Eudora - og som glatt takler slikt :->, så
jeg tør ikke være for påståelig, men...

--
Terje K

«Gjør det enklest mulig, dog ikke enklere» (A. Einstein)

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-05-07 23:26

Terje Kleverud <tekleve@frisurf.no> wrote:

> Jeg benytter fremdeles gamle Eudora - og som glatt takler slikt :->, så
> jeg tør ikke være for påståelig, men...

Årh-ja tak, Mail burde få sine kravspecifikationer fra Eudora.

Flemming Rubini