MS Windows
briani 27239
print problem
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 08-05-07 18:15

Hejsa, Windows ME + Word 2000. Har følgende problem: når jeg udskriver står
der automatisk 5 kopier, ændrer jeg det så er der ingen ko på isen, men
bruger jeg et andet program til at udskrive med kommer der automatisk 5
kopier ud, medmindre jeg annullerer udskriften efter den første.

Jeg har ledt i regdb uden at finde noget som helst og tvivler på det er
virus da den pc slet ikke er og heller aldrig har været på nettet, den
bliver kun brugt til at skrive bøger på og intet andet.

Dybt irreterende når man glemmer at ændre 5 til en og der kommer 5 kopier ud
af manuskript på 100 sider:(

Er der nogen der kan hjælpe?

Jan Johansson

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 08-05-07 17:28

On Tue, 8 May 2007 18:15:10 +0100, Thunder (4920 Søllested) wrote in
dk.edb.system.ms-windows <4640a1ff$0$90269$14726298@news.sunsite.dk>:

>Hejsa, Windows ME + Word 2000. Har følgende problem: når jeg udskriver står
>der automatisk 5 kopier, ændrer jeg det så er der ingen ko på isen, men

Hvad er det for en printer?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 15:54

Hejsa, det er en HP 3320, men det burde ikke være driveren. Det er et eller
andet der er gået galt i Windows.

Jan Johansson