IE6 layout problem
Fra : Thomas

Dato : 08-05-07 08:41

Hej..

Jeg har lavet et udkast til en side, som volder mig lidt problemer,
specielt i IE6.

http://veddum.bowmo.dk/index.php?page=album

Problemet er at albummet altid kommer til at optræde under menuen i
venstre side. I firefox / ie7 er albummet vist til højre for menuen
som det skal. Jeg har endda prøvet at lave albummet om til kun at vise
en kolonne, stadig samme problem.

Siden er bygget op med cmsmadesimple / gallery2, og validerer som
XHTML 1.0

Nogen der kan give en løsning, eller pege i retningen af en løsning?

Mvh
Thomas

Fra : Dennis Munding

Dato : 08-05-07 11:44

Hej Thomas!

> [...]
> XHTML 1.0
>
> Nogen der kan give en løsning, eller pege i retningen af en løsning?

Prøv at ændre bredden på din tabel (table class="gcBackground1") til 99%
istedet for 100% - det virkede hos mig i IE6, IE7 og FF2.0.

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...