MS Windows
briani 27239
Skraldespand forsvundet på Vista ?
Fra : Autocadster

Dato : 07-05-07 18:49

Skraldespanden er pludselig forsvundet fra skrivebordet, hvordan får
jeg den tilbage

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : Børge

Dato : 07-05-07 19:47

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Skraldespanden er pludselig forsvundet fra skrivebordet, hvordan får jeg
> den tilbage
>
> --
> Venlig hilsen
> Autocadster /2620

Kør en system gendadelse.

--
hej fra Børge.
http://www.123hjemmeside.dk/morfarviborg/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-05-07 20:34

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Skraldespanden er pludselig forsvundet fra skrivebordet, hvordan får jeg
> den tilbage

Tryk på F1 og søg på Papirkurv. Det råd fik jeg selv lidt længere nede.

Mvh.

Karsten

Fra : Autocadster

Dato : 07-05-07 22:18

Den 07-05-2007, skrev Karsten Jensen:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Tryk på F1 og søg på Papirkurv. Det råd fik jeg selv lidt længere nede.

Konge... tiktak

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : joke

Dato : 07-05-07 21:51

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Skraldespanden er pludselig forsvundet fra skrivebordet, hvordan får jeg
> den tilbage

nu har du fået den tilbage går jeg udfra men så kom tanken når papirkurven
er væk har man mon så smidt den i papirkurven eller er den bare pist borte

hilsen

Johnny