Ikke alle kan se siden
Fra : birgitte_mail@yahoo.~

Dato : 06-05-07 19:58

Hej
Jeg har et problem, da ikke alle kan se hjemmesiden: www.kreds34.dk

Jeg har ikke nogen anelse om, hvorfor der er nogle som ikke kan se
siden - jeg har ingen problemer med det - heller ikke fra mit arbejde.

Jeg formoder, at det er noget med designet.

Er der nogen som kan give mig et hint på, hvad der er galt?

Mange hilsner

Birgitte

Fra : Brian Joergensen

Dato : 06-05-07 22:28

Den vises fint på min IE 6 og Firefox 2 i Windows XP men du har en del
fejl i koden som du nok skal have kigget lidt på.

Da du har deklareret at det er XHTML 1.1 går det ikke at bruge gamle HTML
4.01 koder som f.eks <br>

Desuden bruger man ikke target="" attributen i XHTML

Men problemet med at nogen ikke kan se siden kan jeg da absolut ikke
forstå, der må være noget galt et eller andet sted men ikke på din
hjemmeside!

mvh.
Brian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-05-07 23:01

Brian Joergensen <webdesign123@webdesign123.dk> skrev :

>Desuden bruger man ikke target="" attributen i XHTML

Det er nu ikke korrekt.

I transitional xhtml 1.0 kan man godt bruge det, at man så ikke
bør er en anden sag.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Birthe Schmidt

Dato : 07-05-07 15:55

Hej !
Jeg kan heller ikke få din side frem - hverken i IE 7 eller firefox.
Har du meget store billeder ??
Birthe

Fra : rene

Dato : 28-05-07 18:50

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : birgitte_mail@yahoo.~

Dato : 08-05-07 10:42

Hej Birthe
Nej, jeg har ikke store billeder. Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor du
ikke kan se siden.

Med venlig hilsen

Birgitte

Fra : Brian Joergensen

Dato : 08-05-07 11:39

Det lyder edergodederme mærkeligt, ja!

Jeres side ses stadig uden problemer her på min PC!

Havde faktisk samme problem med en kunde nu jeg husker det, jeg kunne se
hendes hjemmeside på min PC men hun kunne ikke se den på sin egen PC, og
problemet lå vist nok hos hendes hosting firma, selvom det lyder spøjst
at det skulle kunne have noget med det at gøre..?

Prøv og spørg det firma i har siden liggende hos!

Og ja Kerim, du har ret, target="" atributten kan godt bruges i XHTML
transitional men det er ikke nødvendigt at benytte target="_self" i et
link når det peger på et dokument på samme webhotel..!