hvor bliver billeder af?
Fra : Leonard

Dato : 06-05-07 15:55

Hvor er mine billeder henne?
I FF er der de, der, og siden validerer, men i IE6 er de der ikke.
Siden: http://oy-blu.dk/

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 06-05-07 16:09

Hejsa

>Hvor er mine billeder henne?

De er der i IE7

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-05-07 17:20

Leonard skrev:

> Hvor er mine billeder henne?

På mit system med normalt (lidt formindsket) vindue i IE6 kan man
slet ikke se dem.

Maksimerer jeg vinduet (i 1280*1024), kan jeg se at de bliver
gemt bag ved tekstfeltet (Til salg). Så rager de nemlig lige
lidt uden for til højre.

Opera 9 viser billederne rigtigt.

--
Bertel

Fra : Thrane

Dato : 06-05-07 21:19

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in message
> Hvor er mine billeder henne?
> I FF er der de, der, og siden validerer, men i IE6 er de der ikke.
> Siden: http://oy-blu.dk/
>
> --
> Leonard
> http://vw.leonard.dk/

Toppen følger sidens størrelsen, men indholdet er "låst" fast og flyttes
ikke med...

--
Thrane

Fra : Leonard

Dato : 06-05-07 21:32

On Sun, 6 May 2007 16:54:34 +0200, Leonard wrote:

> Hvor er mine billeder henne?

Så er billederne fundet frem.
Designet er adopteret fra en anden side og der var noget med position:
relative, som IE6 ikke helt kan forstå.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/