MS Windows
briani 27239
Slettet Denne Computer :(
Fra : MF

Dato : 05-05-07 18:35

Hej NG

Hvis man er kommet til at slette "Denne Computer" ikonet på skrivebordet.
Hvordan får man den så tilbage uden at den bliver en genvej til Denne
Computer.

Bruger XP Home Edition

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-05-07 18:41

MF skrev:

> Hvis man er kommet til at slette "Denne Computer" ikonet på
> skrivebordet. Hvordan får man den så tilbage uden at den bliver en
> genvej til Denne Computer.
>
> Bruger XP Home Edition

Systemgendanelse?
Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-05-07 18:42

MF skrev:

>Hvis man er kommet til at slette "Denne Computer" ikonet på skrivebordet.
>Hvordan får man den så tilbage uden at den bliver en genvej til Denne
>Computer.

Højreklik på skrivebordet - vælg Egenskaber - Skrivebord - Tilpas
skrivebordet - og så får du lov til at gætte resten

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : MF

Dato : 05-05-07 18:48

Super! Så slap jeg for en geninstallation :)
Mange tak!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-07 19:02

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Højreklik på skrivebordet - vælg Egenskaber - Skrivebord - Tilpas
> skrivebordet - og så får du lov til at gætte resten

Man kan også bare trykke startmenuen, højreklikke på denne computer, og
vælge "vis på skrivebord"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-05-07 20:28

Bjarke Hansen skrev:

>Man kan også bare trykke startmenuen, højreklikke på denne computer, og
>vælge "vis på skrivebord"

Det kan man kun hvis "Denne computer" er i startmenuen.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-07 22:34

> Det kan man kun hvis "Denne computer" er i startmenuen.

Det er den da vel altid hvis det er windows xp

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-05-07 22:42

Bjarke Hansen skrev:

> Det er den da vel altid hvis det er windows xp

Ikke med klassisk startmenu.

--
Hilsen
Madsen