MS Windows
briani 27239
lidt problemer.winxp
Fra : Per H

Dato : 05-05-07 14:00

1.

Jeg kan ikke oprette en ny internetforbindelse(vpn) og den
forbindelse der var, der er fjernet? Felterne er grå, og kan ikke
skrives i. En der har en løsning.

2.
geografisk område.

Under kontrolpanel telefon/moden kan jeg ikke udfylde felterne, og
outlook kontakt/telefonliste spørger efter den. Kan ikke gemme uden
disse informationer. Hverken i outlook 2003 eller 2007.

Jeg kører med bredbånd. og har forsøgt at repere winxp, men uden held.

hvad kan jeg ellers gøre, Det er problemer der er opstået, og har
alså ikke altid været der.

Vh Per

Fra : kep

Dato : 05-05-07 14:45

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kører med bredbånd. og har forsøgt at repere winxp, men uden held.
>

> hvad kan jeg ellers gøre, Det er problemer der er opstået, og har

Hej
Jeg ved faktisk intet om forbindelsesproblemer.
Men når du har bredbånd, forstår jeg ikke hvorfor du
skal ind telefon / modem indstillinger
Under kontrolpanel "Netværksforbindelser" er der ude til
venstre et punkt som hedder "Opret en ny forbindelse"
har du prøvet det ?
Der er også et punkt som hedder "Netværksfejlfinding"
Du skriver "Internetforbindelse (vpn)" - hvad betyder det ?
Som sagt er jeg meget uvidende på området

--
M.v.h.
kep

Fra : Per H

Dato : 05-05-07 15:46

On Sat, 5 May 2007 15:45:17 +0200, "kep" <kepFJERN@postkasse.net>
skrev:

> [...]
>>
>Hej
>Jeg ved faktisk intet om forbindelsesproblemer.
>Men når du har bredbånd, forstår jeg ikke hvorfor du

næ men jeg kan ikke gemme telefonoplysninger i outlook, og den
spørger om det samme.

>Under kontrolpanel "Netværksforbindelser" er der ude til
>venstre et punkt som hedder "Opret en ny forbindelse"
>har du prøvet det ?
ja, det er der vpn forbindelsen findes. og der er knapperne og
bjækerne lyssegrå, og kan ikke aktiveres længere.

>Der er også et punkt som hedder "Netværksfejlfinding"
>Du skriver "Internetforbindelse (vpn)" - hvad betyder det ?

Privat Virtuel Netværk

Vh Per

Fra : kep

Dato : 05-05-07 16:04

> [...]
> ja, det er der vpn forbindelsen findes. og der er knapperne og
> bjækerne lyssegrå, og kan ikke aktiveres længere.

O.K.

Fra : kep

Dato : 05-05-07 16:36

> [...]
>
> Jeg kører med bredbånd. og har forsøgt at repere winxp, men uden held.
>

> hvad kan jeg ellers gøre, Det er problemer der er opstået, og har

"Et skud i tågen" - prøv at kigge her.
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no53