Samsung E900 og sonofon?
Fra : ___P.Sir

Dato : 01-05-07 15:13

Min datter vil så gerne have en samsung E900 til sit Sonofon abb. - men
iflg. Sonofonbutikken kan den IKKE bruges sammen med et Sonofon
abonnement???
Nogen der kender en forklaring på dette? Hvad kan problemet være?
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Kim A

Dato : 01-05-07 16:05

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> abonnement???
> Nogen der kender en forklaring på dette? Hvad kan problemet være?

Lyder godt nok lidt specielt, jeg har i hver fald selv haft en som jeg
brugte sammen med et sonofon taletids kort, og det fungerede fint, også i
forhold til at modtage/sende mms og bruge internettet.

Mvh
Kim A
8000 Århus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-05-07 18:41

> [...]
> abonnement???
> Nogen der kender en forklaring på dette? Hvad kan problemet være?

Selvfølgeligt kan den bruges med et Sonofon abonnement ligesom alle andre
GSM telefoner - det de måske snakker om kan være at de ikke sælger telefonen
med Sonofon abonnement?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Preben Kaas

Dato : 01-05-07 19:38

On Tue, 1 May 2007 16:12:44 +0200, "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>abonnement???
>Nogen der kender en forklaring på dette? Hvad kan problemet være?

Lyder lidt besynderligt, for på Sonofons hjemmeside kan du få
vejledning i, hvorledes telf. sættes op til internet, wap, MMS mv. og
når det er på deresegen hjemmeside mon ikke det så også gælder i
forbindelse med deres eget abonnement?

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Vega

Dato : 01-05-07 20:00

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> abonnement???
> Nogen der kender en forklaring på dette? Hvad kan problemet være?

Hej Preben.

Kan fortælle at jeg har købt sådan en E900 selv for 1400kr. uden abbonoment.
Jeg har CBB som bruger Sonofons net, og det virker fortrinligt. Jeg kan
modtage mails direkte fra min email konto hos TDC, wap, internet osv.
Iøvrigt meget lækker mobil. :)

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 21:19

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> Min datter vil så gerne have en samsung E900 til sit Sonofon abb. - men
> iflg. Sonofonbutikken kan den IKKE bruges sammen med et Sonofon
> abonnement???

Passer ikke....

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : ___P.Sir

Dato : 01-05-07 23:12

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
>>

> Passer ikke....
>
> mvh.
> Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter
tak til alle for info - vi må presse dem til at fremskaffe denne mobil trods
alt - eller købe den ved siden af og sætte sonofon kortet i!
preben

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 05-05-07 07:34

> [...]
> tak til alle for info - vi må presse dem til at fremskaffe denne mobil
> trods alt - eller købe den ved siden af og sætte sonofon kortet i!

Sonofon forhandler ikke den telefon og kan heller ikke fremskaffe den, så du
må købe den andet sted.