Debrand SE K750i m. DCU-60 USB kabel - HTD
Fra : Anders

Dato : 01-05-07 09:54

Hej NG'ere

Har ladet mig fortælle at man kan debrande en SE K750i med det tilhørende
DCU-60 datakabel.

Men hvordan gør man det lige i praksis ?
- Er træt af 'Fly' ikonet fra TDC, og vil gerne have en standard menu
installeret i stedet for.

Fra : Peter

Dato : 01-05-07 15:10

Hej.

> Men hvordan gør man det lige i praksis ?
> - Er træt af 'Fly' ikonet fra TDC, og vil gerne have en standard menu
> installeret i stedet for.

Læs lige tilbage i gruppen, der er der en som kalder sig Anders, A-6400,
Sønderbronx, der tit har udtalt sig om at han vidste alt om disse ting.....
*LOL*

Hvordan kunne DU dog iøvrigt finde på at købe en K750i når DU så ofte har
rådet andre til IKKE at gøre det ??
- igen bare læs tilbage i NG......

tsk tsk tsk.... (som de siger i Andeby....)

Jeg har lige de-branded en her i eftermiddag, men jeg har sørme glemt
hvordan man gør.....
- brug den unlocker som du så tit anbefaler alle andre uden din store
tekniske indsigt.....
Og husk nu Anders, du mister din garanti.......!

Men et lille hint, alt du skal bruge bygger på funktionerne i programmet
Far-manager, og alle filer kan iøvrigt findes helt gratis og nemt bl.a. på
en stor Plosk S/E-side.....

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 01-05-07 15:45

Ved ikke lige hvad du sidder og lukker ud ?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 01-05-07 16:39

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke lige hvad du sidder og lukker ud ?

Så lad andre klare dit projekt !
--

ad

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-05-07 18:47

Anders wrote:
> Ved ikke lige hvad du sidder og lukker ud ?

Sådan plejer vi andre også at tænke, når du øser ud af din "viden".

Søren

Fra : Autocadster

Dato : 03-05-07 12:35

Anders:
> Ved ikke lige hvad du sidder og lukker ud ?

Kan du ikke læse lidt om citatteknik på usenet dk
Kan du ikke stoppe dit misbrug af Udeafdrift.dk
Kan du ikke lade være med at skifte nick konstant, det er pisse
irreterende da du på den måde slipper uden om filteret.

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-05-07 13:19

On Thu, 03 May 2007 13:35:21 +0200, Autocadster
<autocadster@gmail.com> wrote:

> [...]
>Kan du ikke lade være med at skifte nick konstant, det er pisse
>irreterende da du på den måde slipper uden om filteret.

Nu kommer han nok med den undskyldnign at din Gmail er defekt

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-05-07 19:40

Lars Christensen wrote:
> Nu kommer han nok med den undskyldnign at din Gmail er defekt

Ja, eller det er fordi folk bruger Google Groups.

Søren

Fra : Anders

Dato : 01-05-07 18:54

Hvor har du de udtalelser fra, for det er ikke noget jeg har sagt ?

Det jeg har sagt er, at der kan komme problemer med joysticket.

Så dine udtalelser om, at det skulle være en dårlig mobil, ved jeg ikke,
hvor du har fra.

Fra : Peter

Dato : 02-05-07 17:27

Hej.

> Hvor har du de udtalelser fra, for det er ikke noget jeg har sagt ?

Og jeg siger ikke at det er dig, bare en der bruger dine Alias....

> Det jeg har sagt er, at der kan komme problemer med joysticket.

Ja, og at du anbefaler folk en W810 da den efter dit udsagn har et LANGT
bedre joystick....

> Så dine udtalelser om, at det skulle være en dårlig mobil, ved jeg ikke,
> hvor du har fra.

Jeg mener bestemt IKKE at K750i er en dårlig mobil, kun at det er påfaldende
at du flere gange har fremhævet W810 (som du jo selv har 2 stk af... he
he...) og samtidig har du nedgjort K750, hvorefter du selv køber en
K750i......
FLOT!

Nå, men har du fundet ud af at bruge FAR manageren ??

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 02-05-07 17:38

Nok om dette eme - so far !

Har ikke fundet ud af det der med FAR manageren.

Jeg har adgang via et program, til at hente ny firmware og derigennem skulle
jeg kunne debrande en K750i.

PS: Jeg har ikke 2 W810i (kun 1).

Fra : Peter

Dato : 02-05-07 18:50

Hej.

Nå, men her er så lidt BRUGBAR hjælp.....

GFlash kan gratis flashe forskellig firmware i din K750i/W800i.....
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=5025&st=0&p=67218&#entry67218

Herfra kan bl.a. FAR og diverse Flash og FS hentes:
http://sek750i.pl/

Far Manager og omtale af hvordan det bruges, eks. til de-brandning....
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3749&hl=camera+driver

Udskiftning af Camera-driveren til en der er bedre:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124375

Andre Tweaks til din K750i:
http://www.mobilsiden.dk/media/Guide%20til%20SE%20tweaks%20version2.pdf

Så skulle det meste vist også være dækket ind.....

Hvis du de-brander eller ændre andet på din K750i, så husk at du mister
garantien....!

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 03-05-07 04:18

Jeg kan sgu ikke få ret mange af dine links til at virke !

Fra : Peter

Dato : 03-05-07 16:08

Hej.

> Jeg kan sgu ikke få ret mange af dine links til at virke !

Alle links fungere fint....!
- måske der er noget med enten din ISP eller med din browser el.lign ??

--
Peter

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-05-07 10:19

Peter wrote:

> Nå, men har du fundet ud af at bruge FAR manageren ??

Den virker ikke til min K750i som er en CID49.. Temmeligt træls at jeg
lige skulle være i besiddelse af en ikke understøttet model :(

- Chano Andersen.

Fra : Anders

Dato : 03-05-07 06:35

Har fået den debrandet !
Dejligt at være fri for TDC's 'Fly' ikon, for det er s... irreterende at se
på.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 03-05-07 11:46

> Har fået den debrandet !

Hvordan lavede du det så ?

--
ad

Fra : Peter

Dato : 03-05-07 16:10

Hej.

> Hvordan lavede du det så ?

Måske ved hjælp af en af mine "ikke fungerende" links....

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 03-05-07 16:57

> Måske ved hjælp af en af mine "ikke fungerende" links....

Ja den faldt jeg også over, de virker her !

__
ad

Fra : Anders

Dato : 07-05-07 09:37

Nej, har skam adgang til en server, hvor de nyeste versioner ligger !

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-05-07 12:29

> Nej, har skam adgang til en server, hvor de nyeste versioner ligger !

Er det noget vi andre kan få del i?

Per

Fra : Anders

Dato : 07-05-07 12:38

Desværre nej, serveren er privat !

Fra : Peter

Dato : 07-05-07 18:13

Hej.

> Desværre nej, serveren er privat !

Og derudover findes der INTET som du ikke kan finde eks. via de links som
jeg har smidt ud her i tråden på hans "hemmelige undercover server".....

--
Peter

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-05-07 13:56

> Nej, har skam adgang til en server, hvor de nyeste versioner ligger !

Hmm ! Hvorfor spørger du så herinde ?

--
ad

Fra : Autocadster

Dato : 07-05-07 14:51

Awul Dasfilshabeda har bragt dette til os:
> "Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm ! Hvorfor spørger du så herinde ?

Fordi han er en klaphat der kun praler med at have og kunne en hel
masse, men gå ham på klingen... så er han bare en tom skal

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : Peter

Dato : 07-05-07 18:11

Hej.

> Fordi han er en klaphat der kun praler med at have og kunne en hel masse,
> men gå ham på klingen... så er han bare en tom skal

Exactly.....!

Hans K750i har 100% sikkert stadig FLY iconet i menu?en, med mindre han har
været hos en unlocker som han jo anbefaler alle andre.....*LOL*

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 07-05-07 18:28

Nej det har den IKKE, for jeg har brandet den med den nyeste originale
drivere...

LOL selv

Fra : Peter

Dato : 07-05-07 19:56

> Nej det har den IKKE, for jeg har brandet den med den nyeste originale
> drivere...

Og allerede der viser du igen at du ikke aner hvad det er du skriver om.....

--
Peter