Sporten længe leve :-)
Fra :    ab©

Dato : 25-04-07 13:00

.... men på de kanaler, vi andre ikke behøver at kikke på.

Hurra for sports-beskæringen i DR (selvfølgelig bortset fra de uheldige, der
rammes af arbejdspladser der nedlægges).

ab©

Fra : TBC

Dato : 25-04-07 13:50

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> ... men på de kanaler, vi andre ikke behøver at kikke på.
>
> Hurra for sports-beskæringen i DR (selvfølgelig bortset fra de uheldige,
> der rammes af arbejdspladser der nedlægges).

Efter at have hørt hvad det er der spares væk, kan jeg principielt bortset
fra undtagelserne med få smalle programmer på radioen der får kniven, og
produktionen af Dansk drama ikke som planlagt udvides, men fastholdes på
nuværende niveau, faktisk kun lidt tragikomisk anskue det som sådan at man
fra mit perspektiv med besparelserne faktisk får et bedre niveau på DR, når
man sparer sport og fordummende lørdagsunderholdningsprogrammer væk.

De store sportsbegivenheder var på sigt alligevel tabt for DR som det
komercielt udvikler sig med rettighedspriserne. Var det ikke sket med VM og
OL i denne omgang, var de med den komercielle udvikling alligevel gået
"tabt" til dyre betalings og sportskanaler i næste omgang.

TBC