Sang fra SAAB Reklame ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-07 13:19

Der kører i øjeblikket en reklame fra SAAB på TV.
Det er en kvinde der synger og hun synger "Release me" på et tidspunkt i
teksten.

Men hvem er det og hvad hedder sangen ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 02-05-07 14:44

Per Beer Hansen wrote:

> Der kører i øjeblikket en reklame fra SAAB på TV.
> Det er en kvinde der synger og hun synger "Release me" på et tidspunkt i
> teksten.
>
> Men hvem er det og hvad hedder sangen ?

Kort tid på Google afslører, at sangen vist hedder "Release Me", og
sangerinden hedder Frida Örn.

Fra : Holst

Dato : 02-05-07 14:46

Holst wrote:

> Kort tid på Google afslører, at sangen vist hedder "Release Me", og
> sangerinden hedder Frida Örn.

Og et halvt minut mere afslører følgende link, hvor du kan downloade en
mp3-udgave af sangen:

http://www.saabsverige.com/main/GLOBAL/en/biopower_video.shtml

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-07 14:53

Holst wrote:

> Og et halvt minut mere afslører følgende link, hvor du kan downloade
> en mp3-udgave af sangen:
>
> http://www.saabsverige.com/main/GLOBAL/en/biopower_video.shtml

Jamen jeg bukker og takker mange gange

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 02-05-07 15:25

Per Beer Hansen wrote:

> Jamen jeg bukker og takker mange gange

Det var så lidt. Til gengæld kunne jeg ikke lige finde ud af hvem Frida
Örn egentlig er.

Men lidt mere søgen, og så afslører det sig såmænd også:

http://www.laurasweden.com/

hvor man kan se, at det staves Frida Öhrn, og

http://www.myspace.com/laurasweden

På sidstnævnte side er der (i hvert fald) to sange mere med dem.

Når man nu kender den rette stavemåde, kan man måske finde endnu mere.
Nu stopper jeg dog.