PcAnywhere og isdn
Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 23:35

Hej
Jeg har en Eicon Diva T/A modem. Nu vil jeg gerne køre PcAnywhere 9.0 men
kan ikke få det til at virke. Det virker fint når jeg bruger alm. modem.
Min isdn linje kan ikke kalde den anden pcér op. Hvad kan der være galt ??

Mvh
Ole Heegaard

Fra : -= lauer =-

Dato : 08-01-01 06:56

> [...]
> Min isdn linje kan ikke kalde den anden pcér op. Hvad kan der være galt ??

Jeg bruger et program der hedder Netop. Det er meget nemt at gå til...
Prøv det... Det kan være at det så virker.

Venlig hilsen
lauer.dk

Fra : Eivind Olsen

Dato : 08-01-01 07:45

dohhhh

Eivind

Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 08-01-01 08:48

PC AnyWhere 9.x SKAL bruge protokol v120.
Som standard kører EICON DIVA ppp.

Du skal (vistnok manuelt) skifte imellem disse to protokoller, som er til PC
AnyWhere (v120) og internet (ppp).

Mivi