MS Windows
briani 27239
Ny genver i "h klik og send til"
Fra : [Danmark] 4 mibts [8~

Dato : 01-05-07 19:43

Hvordan laver man en ny genver i denne meny.

Har et program på nettet som jeg nruger meget, og vil gerne have en genvej i
den meny der kommer frem når man H klikker på filen og vælger send til.

Bruger XP pro

Fra : the hansens

Dato : 01-05-07 20:01

"[Danmark] 4 mibts [8870]" <carsten-phillip@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:46378a52$0$52195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> i den meny der kommer frem når man H klikker på filen og vælger send til.

er det dette du tænker på?

Fra : [Danmark] 4 mibts [8~

Dato : 01-05-07 22:45

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-05-07 23:19

"[Danmark] 4 mibts [8870]" <carsten-phillip@mail.tele.dk> skrev
:

Det er jo ikke et program. men blot en hjemmeside, hvor du så
skal bruge gennemse til at finde filen og så uploade den.

For at kunne det du ønsker, så skal du kunne ha' direkte adgang
til deres uploadfunktion og det vil ikke være muligt.

PS. Når du svarer, vær rar ikke at have citationstegn, >, foran
det du svarer, umiddelbart nu ser det ud som om du ikke har
skrevet noget svar, da der er > foran det det hele.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)