MS Windows
briani 27239
Ny harddisk
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 01-05-07 06:58

Hej NG
Har købt en ny større harddisk som C:drev
Win 2000 pro
Hvor ligger fdisk?
Har fundet et program til at kopiere mit gamle c; drev til Ny c: drev.
R-drive image.
Den formattere den nye med samme størrelse som det gamle C: drev
Nogen der kender et frit program der kan bruges?
Eller vejledning til hvordan jeg nemmest gør det.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-07 11:48

Gert Jacobsen skrev:

> Den formattere den nye med samme størrelse som det gamle C: drev
> Nogen der kender et frit program der kan bruges?

Harddiskproducenten har som regel sådan et program på sin hjemmeside.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning

Dato : 01-05-07 12:53

On Tue, 1 May 2007 07:58:13 +0200, "Gert Jacobsen"
<engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej NG
>Har købt en ny større harddisk som C:drev
>Win 2000 pro
>Hvor ligger fdisk?
På kriekgården sammen med DOS.
I dag bruges diskmanagement til disse opgaver.

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-05-07 23:01

Gert Jacobsen skrev:

> Har købt en ny større harddisk som C:drev
> Win 2000 pro
> Hvor ligger fdisk?

Sæt windows-skiven i, boot og du får de valgmuligheder
der er brug for med hensyn til formatering og installation.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk