MS Windows
briani 27239
Utility søges: processtæller i Windows job~
Fra : Preben Q

Dato : 01-05-07 04:01

Jeg kunne tænke mig at holde øje med antallet af aktive processer mens jeg surfer.
Det kunne være som et tal nede ved uret.

Eller få at vide når der dukker en ny process op blandt de velkendte.

Findes der sådan et freewareprogram?

Fra : Guerillasmurf

Dato : 01-05-07 09:08

"Preben Q" <nospam@se.kd> wrote in message
> [...]
> Det kunne være som et tal nede ved uret.
>
> Eller få at vide når der dukker en ny process op blandt de velkendte.

sysinternals processexplorer er et godt stykke software:
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/ProcessesAndThreads/ProcessExplorer.mspx

Sysinternals blev købt af Microsoft.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 09:22

Guerillasmurf wrote:
> sysinternals processexplorer er et godt stykke software:
> http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/ProcessesAndThreads/ProcessExplorer.mspx
>
> Sysinternals blev købt af Microsoft.

Og Winternals led samme skæbne:
http://www.microsoft.com/systemcenter/winternals.mspx

Det er sgu' lidt uhyggeligt, synes jeg!

-E.G.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 01-05-07 09:46

Det er klart eftersom det var de samme ejere.
De er iøvrigt nu ansat af Microsoft.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 13:04

Jens Peter Karlsen [UseNet's Mest Hjernedøde TOP-Poster] wrote:
> Det er klart eftersom det var de samme ejere.
> De er iøvrigt nu ansat af Microsoft.

Du misser pointen fuldstændigt.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 02-05-07 12:30

At du syntes at det var uhyggeligt? Næh, det missede jeg ikke.