Simpel vidrestilling til andet site - Hvor~
Fra : Ingelsen

Dato : 02-05-07 14:34

Har 2 domæner..

Når man kommer ind på det ene, vil jeg gerne ha, den bare automatisk linker
til det andet site..

Hvordan??

Simpel Html.

Fra : Kristian Frost

Dato : 02-05-07 15:19

> Når man kommer ind på det ene, vil jeg gerne ha, den bare automatisk
> linker til det andet site..
>
> Hvordan??
>
> Simpel Html.

Du kan bruge:

Hvor 5 angiver hvor lang tid der skal gå inden den skal skifte til den
angivne adresse.
Det skal selvfølgelig placeres inden for dit <head> og </head>.

-Kristian Frost

Fra : Brian Joergensen

Dato : 02-05-07 17:30

En META REFRESH kan selvfølgelig bruges i det tilfælde siden ikke behøver være
indekseret i Google f.eks., men benytter du en META REFRESH på under 30
sekunder vil siden blive opfattet som en form for snyd og blive fjernet.

Læs om META REFRESH på http://htmlhelp.com/reference/html40/head/meta.html

I det tilfælde siden ikke er i brug mere og du ønsker at videresende dine
brugere til en anden side kan du benytte META REFRESH, Javascript, .htaccess
m.v.

Ønsker du derimod at siden skal kunne findes i f.eks. Google, skal du nok bare
have et link til den nye side med en kort forklaring om at siden er flyttet!

mvh.
Brian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne