htaccess viderestilling af ip
Fra : Simon M. J.

Dato : 02-05-07 12:32

Hej

Jeg har en Service på en af min sider som er blevet misbrugt, jeg
har ekstern IP adressen på den på gældene bruger, og har sat en
Htaccess beskyttelse op

" order allow,deny
deny from 80.1xx.xx.xxx
allow from all "

, jeg ved at den virker, da jeg til dagligt opholder bag samme IP
men jeg ønsker en lille udvidelse, jeg vil gerne kunne sende
IP'en videre til en "hjemmelavet" side istedet for standarten:
"forbidden 403" er der nogle der kan give et hint?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 02-05-07 12:58

"Simon M. J." <blackeye100@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "forbidden 403" er der nogle der kan give et hint?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis du mener egne fejlsider,
kan du læse mere om hvordan du laver sådanne på følgende link:
http://www.hjemmesideskolen.net/fejl/index3.php

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : Jacob Ask

Dato : 02-05-07 13:12

Simon M. J. wrote:
> [...]
>
> Jeg har en Service på en af min sider som er blevet misbrugt, jeg
> har ekstern IP adressen på den på gældene bruger, og har sat en

Jeg har ikke prøvet det selv, men det står lidt her:
http://support.netfirms.com/idx.php/98/153/E-Securing-Your-Website/article/How-do-I-construct-an-htaccess-file.html

mvh
Jacob Ask