flash en SE K750I
Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 27-04-07 12:18

Hej NG

Jeg får en SE K750i i starten af næste måned. Jeg har set nogle snakke om at
flashe den med softwaret til en W800i. Hvad præcis får man ud af det? og er
det svært at gøre, for en menig mand?

Hilsen Mikkel

Fra : Dr.Phil

Dato : 27-04-07 21:48

http://mobildebat.dk/showthread.php?t=80945&highlight=flash+din

Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 27-04-07 23:21

"Dr.Phil" <321@123.dk> wrote in message

> "Mikkel Lyngbye (8200)" <"lyngbye@gmail.com"> skrev i en meddelelse

> http://mobildebat.dk/showthread.php?t=80945&highlight=flash+din

Tak for linket.

er der nogle af jer der har prøvet at modde jeres?

Fra : Peter

Dato : 28-04-07 07:53

Hej.

> er der nogle af jer der har prøvet at modde jeres?

Ja, jeg har.....

Jeg har både prøvet at lægge de "flotte" menuer ind, men mange af dem gør
bare telefonen mere forvirrende....

Men jeg har lavet min om til en W800i og det fungere fint nok, dog vil jeg
sige at du næsten ikke får mere funktionalitet ud af det...
Du får lidt flere/bedre funktioner på MP3 afspileren, men hværken bedre lyd
eller lign......
- og så får du mulighed for at tænde MP3 afspilleren uden at telefonen
strater....

Men derudover har jeg lagt en bedre camera-driver i min telefon, og en bedre
lyd driver....
- lyd-driveren ændre reelt kun at det sus der er ved meget lavt lydniveau
bliver reduceret, hvorimod camera-driveren giver en del bedre billeder, da
de ikke komprimeres nær så meget.....

Men alt i alt, så køre min kun som W800i endnu fordi jeg ikke lige har fået
flashet den tilbage.....
- jeg bruger ikke de ekstra MP3 funktioner alligevel......

OG HUSK PÅ:
Garantien bortfalder hvis du gør det her......
- det er ikke altid man "bare lige" kan lægge K750i software i igen inden
reperation.....

--
Peter

Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 28-04-07 09:05

> [...]
> bliver reduceret, hvorimod camera-driveren giver en del bedre billeder, da

Hej Per

Det med at ligge den bedre canera-driver ind, synes jeg lyder rigtig
intressant. kan det gøres uden at flashe den til W800i?, for hvis jeg
samligner de to telefoner, så er det ikke fordi W800i kan meget mere, som du
også nævner.

Hilsen Mikkel

Fra : Peter

Dato : 28-04-07 10:55

Hej.

Ja camera-driveren fungere både på K750i og W800i, lige som lyd-driveren
iøvrigt også gør....

Jeg har glemt en anden ting som jeg har lavet, det er at jeg har flyttet mit
SMS dir over så der er plads til op imod 32000 sms´ere i min telefon, i
stedet for de sølle vist nok 100-200 stk. som den kan rumme som standard....

Men hvor jeg fandt camera-driveren kan jeg ikke lige huske....
Der er mange sider hvis du googler på k750i og camera driver....
Eks. denne: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124375
Men jeg mener at den jeg bruger er herfra:
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3260

--
Peter

Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 28-04-07 11:07

Der er jo en masse at kigge på :), det med sms pladsen, lyder også rigtig
godt.
tak for hjælpen, nu må jeg se om jeg kan få det til at virke...

Mikkel

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-04-07 13:17

Peter wrote:
> [...]
> stedet for de sølle vist nok 100-200 stk. som den kan rumme som standard....

Hvem der dog bare kunne det. Men har desværre en CID49 model, og den er
ikke understøttet af de værktøjer jeg har fundet :(

- Chano Andersen.

Fra : Mikkel Lyngbye \(820~

Dato : 28-04-07 10:28

PS.