Skal have en ny mobil, men hvilken ?
Fra : Anders

Dato : 26-04-07 16:25

Hej NG'ere

Skal have købt mig en ny mobil, men hvilken ?.

Her er mine min. krav:

Farvedisplay (min. 65.000).
Bluetooth.
IR.
Min. 20 MB. huk.
Mulighed for ekstra huk.
Brugervenlig.
Smart at se på.
Nem at skrive SMS'er på.
Radio.
God lyd.
MP3 afspiller.
MP3 ringe- og smstoner.
Fornuftig standby tid (med dagens standard).
Ikke en Nokia el. Motorola (billigt bras).

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-04-07 17:28

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere
>
> Skal have købt mig en ny mobil, men hvilken ?.

Ja men det må jo så være SE p 990

--
ad

Fra : Anders

Dato : 26-04-07 17:40

Ganske seriøs mobil, men det er prisen også.
Men en K750i kan faktisk klare det, så det kunne godt være jeg skulle kigge
efter sådan en.

Fra : Peter

Dato : 26-04-07 17:50

Hej.

> Men en K750i kan faktisk klare det, så det kunne godt være jeg skulle
> kigge efter sådan en.

Anders, Anders, Anders.....
Husk nu Joystikket, som du mange gange har skrevet er noget skrot i en
K750i.....
- er du bare fuld af "varm luft", eller er det ikke så dårligt endda ??

*LOL*

--
Peter

Fra : Jean

Dato : 26-04-07 21:45

Anders skrev:
> Men en K750i kan faktisk klare det, så det kunne godt være jeg skulle
> kigge efter sådan en.

Sådan et langt indlæg, og så svarer du selv på det... he he, så er arbejdet
da spildt...

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 27-04-07 08:19

Har du et andet forslag da ?

Fra : T.N.W.

Dato : 27-04-07 11:46

> Har du et andet forslag da ?

Ja! Brug af din egen "STORE" erfaring, som du jo normalt udgyder over alle
andre sagesløse NG-brugere, her i NG...!

Det er da sjovt at du selv nævner K750i som en reel mulighed for dig, når DU
ellers altid sviner netop K750i og W800i pga. hvad DU kalder for et ringe
joystick.
Og når du oven i købet flere gange har skrevet her i NG at DU har både en
W810i i sort og en nyere i Hvid, ja, hvad mener du så vi skal tro om dig og
alle dine "seriøse" indlæg her i NG ??

Til alle andre her i NG, vil jeg sige:
HUSK Anders indlæg i bl.a. denne tråd, inden i tager hans svar for gode
varer en anden gang....!

--
T.N.W.!

Fra : Peter

Dato : 26-04-07 17:47

Hej.

Hvad med bare at bruge nogle af alle de S/E som du i forvejen "praler" med
at have liggende ??
Du har jo både en W810i i sort og en i hvid, eller det passer måske slet
ikke ?? *LOL*
- og du har jo gode erfaringer med dem, skriver du ofte her i NG, så hvorfor
dog skifte, når de opfylder dine krav til fulde ??

--
Peter

Fra : Jan Larsen

Dato : 26-04-07 21:25

"Peter" <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvorfor
| dog skifte, når de opfylder dine krav til fulde ??

Anders kan bare godt lide at kommentere. Og indimellem siger han osse noget
fornuftigt. Det er bare ikke så tit jo
- og det er synd for de som stoler på hans "gode råd"!

Venlig hilsen
Jan Larsen

Fra : Peter

Dato : 27-04-07 05:59

Hej.

> - og det er synd for de som stoler på hans "gode råd"!

Hvilket var grunden til mine svar på hans tråd her.......
- at vise at drengen kun er fuld af varm luft og intet andet....!

--
Peter

Fra : Ralph Køster

Dato : 27-04-07 09:53

Det er muligt at du kalder Nokia for billigt bras, men kig lidt på en Nokia
6300 alligevel.
Jeg har aldrig haft andet end nokia og har i øvrigt aldrig haft een der ikke
har virket.

Så det med at 20 % af deres produkter er fejlbehæftet, kan jeg ikke nikke
genkendende til.

Ralph.

Fra : Anders

Dato : 27-04-07 13:58

Hvem siger at 20% af deres produkter er fejlbehæftet ?

- For mit vedkommende er det mere et holdnings spørgsmål, og jeg er til den
ene el. andet mrk.

Har da haft både Nokia, SE, Motorola og Samsung, men må da sige at SE er
bedst, så kan det jo være andre personer, der har en anden holdning, sådan
er vi da heldigvis forskellige.

Fra : Ralph Køster

Dato : 29-04-07 20:56

Øhh... du skrev at nokia var billigt bras.
Så er det da ikke bare en holdning om at du kun vil have SE og ikke Nokia.
Den holdning bunder forhåbentlig i at du har haft en dårlig oplevelse med
Nokia. Ellers er det da et tåbeligt argument.

Det er almen viden for folk der ved en del om mobiltelefoner at ca 20 % af
Nokias telefoner ryger på værksted inden for det første år.
Min viden er fra Nyhederne og læsning på nettet.

Ralph.

Fra : Anders

Dato : 29-04-07 21:05

Har haft mange dårlige oplevelser med Nokia.

Et af deres problemer er bl.a. deres elendige strømforbrug, og det gælder
mange af Nokia's mobiler...

Af de Nokia'er jeg har haft, har ingen af dem kunne holde strøm iht. de
timer der opgives fra fabrikken, og det er med alle spare funkt. mm. slået
til.

Fra : Ralph Køster

Dato : 30-04-07 09:54

Ok.

Jamen det kan jeg godt følge dig i, men du skal vide at deres stand by tid
er regnet ud på at den bare ligger og slet ikke bliver brugt.
Når du så tander en stor farveskærm, så vil der blive brugt strøm.

Nokia 6300 står til næsten 14 dages stand by, men der er reelt kun 4 dage
hvis du bruger den jævnligt.

4 dage er vel gennemsnittet for mobiltelefoner i dag, formoder jeg, når der
er kamera i og man sender en del sms.

Ved det som sagt ikke da jeg aldrig har haft andet end nokia.

Men jeg tør ikke tænke på strømforbruget i en N91 eller N95. Det må da være
deprimerende.

Men god jagt på en mobilos der passer dig. Der er jo nok at vælge mellem på
markedet i dag.

Ralph.

Fra : Anders

Dato : 30-04-07 12:05

Havde forleden en 6233 til låns for en tid siden, som jeg skulle sælge for
en kammerat, og det var uhyggeligt, hvad den slugte af strøm.

Havde den i 2 dage, som kom køber og hentede den. Og den skulle lades op 1
gang pr. dag.

Så ud fra denne konklusion, har jeg valgt en SE K750i. Den har jeg haft en
af tidligere, og den var jeg generelt godt tilfreds med.

Har købt den i den lokale afd. af TeleKæden her i Sønderborg, der var den
billigst.

Skal lige have den låst op, men det bliver den imorgen.