the doors
Fra : tina hedeman

Dato : 30-04-07 10:22

Hej med jer

jeg så den tema lørdag med the doors på dr2. Jeg tænkte bare på at man
aldrig har hørt noget til jim morrisons søskende, om de aldrig har givet
interview eller noget eller hans forældre?
Bare sært når man har haft en så kendt bror eller om de bare har udstødt ham
fra familien efter han sagde hans forældre var døde.
Nogen der kan hjælpe med det?
hilsen tina

Fra : Max

Dato : 30-04-07 10:53

Hej tina

> Bare sært når man har haft en så kendt bror eller om de bare har
> udstødt ham fra familien efter han sagde hans forældre var døde.

Hvorfor det, de respektere vel at han meldte sig ud af familien.

--
Mvh Max

Fra : tina hedeman

Dato : 30-04-07 16:21

jo men tit er det jo at folk står frem og fortæller noget om dem. Man kan jo
bare se på diana hvor tit der bliver kogt suppe på hende ikke?
det kunne være jims søskende havde gjort det samme.
tina

Fra : Max

Dato : 30-04-07 17:33

Hej Tina

> kan jo bare se på diana hvor tit der bliver kogt suppe på hende ikke?
> det kunne være jims søskende havde gjort det samme.

Nu er det jo ikke alle der prostituere sig selv for at komme
i et ugeblad.

--
Mvh Max

Fra : tina hedeman

Dato : 30-04-07 19:39

nej det ved jeg godt men man ser det bare hele tiden synes jeg.
Jeg er bare lidt interessert i hans personlighed derfor spørger jeg.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-04-07 19:45

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> nej det ved jeg godt men man ser det bare hele tiden synes jeg.
> Jeg er bare lidt interessert i hans personlighed derfor spørger jeg.

Der findes masser af bøger og lignende. Har ikke læst nogen af dem...men
check selv her og læs om de forskellige...så kan det være du finder en, der
giver dig svar på dine spørgsmål

http://amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_b/203-9077353-8957519?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=Jim+Morrison

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-04-07 21:11

> [...]
> aldrig har hørt noget til Jim morrisons søskende, om de aldrig har givet
> interview eller noget eller hans forældre?

Hmm ja det er faktisk ret sært med søskende ..( men jeg hjælmer nu stadigt
til den forklaring at han slet og ret ikke døde i Paris )
vi har haft snakken før ... men der var kun 2 der kendte ham der så hans lig
( og det døde kort tid efter ) også var der nogen fransk mænd der så ET lig
men ikke anede hvem det var .... så tavsheden kan måske forklares ved at han
slet og ret lever.

Jims Far var noget vældigt i hæren.

Jim udtalte at hans forældre var døde - hvad de ikke var , hvortil han
forklarede at det var fordi han ønskede at være om deres privat liv.

> Bare sært når man har haft en så kendt bror eller om de bare har udstødt
> ham fra familien efter han sagde hans forældre var døde.
> Nogen der kan hjælpe med det?
> hilsen tina

som sagt der er flere muligheder .....fordi der er ingen tvivl om at der er
blade der vil betale gode penge for et interweiv med en efterladt også
plejer det at komme
men det gjorde det altså ikke og der er Jim Igen unik fordi alle andre døde
celebs - der står folk på nakken for at fortælle ...

Ray ( orgel spilleren mener jeg ) har skrevet i en bog at han reelt ikke ved
om de begravede 4 sække sand eller Jim da alt var lukket til da de endeligt
kom fra Amerika ....

men jeg tror når det så er sagt så handler det meget om hans far var og er
sikkert stadigt en meget magtfuld person.

Fra : tina hedeman

Dato : 01-05-07 06:52

hej

tak for det jeg kigger lige på siden.
Hmm ja men jeg tror han døde dengang jeg tror ikke på at han levede videre
og hvad med pamela ville hun holde mund ?
Jim lever ihvertfald ikke mere. Med det liv han førte ville han snart dø.
tina

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 16:20

> [...]
> og hvad med pamela ville hun holde mund ?
> Jim lever ihvertfald ikke mere. Med det liv han førte ville han snart dø.

HI Tina ...

ja ja han er da nok død MEN omstændighederne var nu sære ...
Pamlea var jo blevet noget sær af narko og kom med hele 3 forskelige
forklaringer på hvad der var sket.

om Jim kunne ha levet vider med det liv han levede ? nogen år ja ( jeg har
selv gjort lidt det samme dog uden junk
på nær lidt speed og coke ) han var kun 27 og i den alder kan man holde til
en del ...

jeg tror godt man kan forestille sig at hans far fik ham inder under noget
der minder om vidnes beskytelses programmet
hvor han rehabiliterede fra det slidsomme liv.

Reelt tror jeg James Douglas Morrison havde været træt af at være Jim
Morrison i LANG tid ved han s død.

Det er indrømmet sært at en så kendt person bare forsvinder i jorden med
nogen tvilsomme vidner
til døden ....

men så igen tror jeg måske døde han og famillien ville have hysteriet ned
til et minimum og der i kan forklaringen ligge på
den udramtiske begravelse ...

Hvor om alting er så var det nu en skam set i bag spejlet - jeg har altid
synes " american prayer" er en af de bedste doors udgivelser
hvor gruppen gør det de er bedst til Jim Laver lyriken indtaler den og
bandet sætter musik til ...

Mv.
Bo

Fra : Stig Brun

Dato : 01-05-07 19:45

"Bo M. Mogensen"

> Det er indrømmet sært at en så kendt person bare forsvinder i jorden med
> nogen tvilsomme vidner
> til døden ....

Ved professionel omgang med afdøde er der jo ikke et rend af andre celeb´s
der kan bevidne noget.

per

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 22:04

"Stig Brun" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo M. Mogensen"

> Ved professionel omgang med afdøde er der jo ikke et rend af andre celeb´s
> der kan bevidne noget.

nej men problemet var at de vidner der var var som kendte ham var dybest set
upålidelige
lægen der skrev døds atesten er aldrig fundet .... det hele er noget sært.

Mv.
BMM

Fra : Nausedated

Dato : 01-05-07 15:23

> [...]
> Bare sært når man har haft en så kendt bror eller om de bare har udstødt
> ham fra familien efter han sagde hans forældre var døde.

Kan ikke hjælpe men har du nogensinde kigget inde på alt.music.thedoors?

Jeg har ikke kigget der i laang tid men der snakkes primært om morrison og
der er vist nogen der kendte Morrison, har mødt Morrison, og bare ved meget
om Morrison.
Kig der, spørg der.:)

Angående den tema-lørdag.
Jeg syntes det fint indtil det danske bidrag kom. Hende den unge dame der
skulle fortælle om sit personlige doors-forhold. En metode som
Musikprogrammet ofte bruger. Jeg slukkede da hun mødte det danske
Doors-coverband og højst sansynligt skulle fortælle om hun syntes det levede
op til hendes Doors-kriterier(?)
At høre på hende var som at høre på de fleste narcisister der medvirker i
smagsdommerne, som siger utrolig lidt på lang tid, og man er tvivl om de
forstår det de snakker om.
Baad money DR!
Hvem pokker var luftbetragteren?:)

Fra : tina hedeman

Dato : 02-05-07 08:19

hej

jeg er enig med dig ang hende doors fanen det kunne godt undværes men de
andre programmer synes jeg var ok.
Ham Ray er da helt vild han lever sig helt ind i det.
Jeg fortryder inderligt jeg ikke var inde og se dem i århus. håber de kommer
igen men det er nok usandsynligt.
hilsen tina