hygiene for campister....
Fra : kim jensen

Dato : 29-04-07 16:40

Nu vil jeg lige rejse en debat omkring hygiene for campister. Nu har vi
efterhånden været campist i godt 6 år. Men en ting som stadig kan bringe mit
vand lidt op og koge er, at mange både de lidt ældre herrer campister og de
helt unge "glemmer" at vaske deres hænder når de har været på toilettet.

Det skal jeg jo selvfølgelig ikke blande mig i... Og dog Vi tager jo på
de samme håndtag når vi forlader toiletbygningen.

Personligt syntes jeg altså det er utroligt ulækkert, at man ikke lige
vasker sine hænder inden man forlader toiletbygningen.

Fra : Jens

Dato : 29-04-07 20:15

"kim jensen" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Personligt syntes jeg altså det er utroligt ulækkert, at man ikke lige
> vasker sine hænder inden man forlader toiletbygningen.

Det kan ikke være noget problem for jeg synes at de fleste "ældre herrer"
lader vandet bag den nærmeste busk

Bort set fra det, er jeg helt enig med dig.

Mvh
Jens

Fra : jopa

Dato : 30-04-07 11:13

"kim jensen" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Personligt syntes jeg altså det er utroligt ulækkert, at man ikke lige
> vasker sine hænder inden man forlader toiletbygningen.

Er det et specielt camping problem ?
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : kim jensen

Dato : 30-04-07 14:09

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det et specielt camping problem ?

Nej det tror jeg nu ikke det er. Men det er mere eller mindre det eneste
sted hvor jeg bruger et "offentlig" toilet.

Så jeg vil kun rejse debatten hvor jeg selv kender til problemet.

Fra : jopa

Dato : 30-04-07 16:16

> Nej det tror jeg nu ikke det er. Men det er mere eller mindre det eneste
> sted hvor jeg bruger et "offentlig" toilet.
>
> Så jeg vil kun rejse debatten hvor jeg selv kender til problemet.

Nu er det jo nok ikke kun på campingpladsernes lokummer folk ikke vasker
hænder så mon ikke du er i fare for at få fingrene belortet alle steder du
færdes.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : kim jensen

Dato : 30-04-07 16:40

> [...]

> hænder så mon ikke du er i fare for at få fingrene belortet alle steder du

Jo det har jeg skam tænkt på. Derfor bruger jeg meget nødigt disse
toiletter. Hellere holde sig til man komme hjem

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 30-04-07 15:14

> [...]
>
> Det skal jeg jo selvfølgelig ikke blande mig i... Og dog Vi tager jo
> på de samme håndtag når vi forlader toiletbygningen.

Netop derfor rører jeg aldrig ved håndtaget med indersiden af hånden når jeg
jeg forlader et toilet uden for mit eget hus, men bruger lillefingeren til
at åbne med.
Jeg troede jeg var den eneste der var så skør med hygiegne

Steen.

Fra : kim jensen

Dato : 30-04-07 16:42

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at åbne med.
> Jeg troede jeg var den eneste der var så skør med hygiegne

Nej absolut ikke

Fra : Gamle

Dato : 30-04-07 18:32

Steen Jakobsen wrote:
> [...]
> lillefingeren til at åbne med.
> Jeg troede jeg var den eneste der var så skør med hygiegne

Nej heldigvis ikke.
Jeg tager altid et par stk. toiletpapir som jeg bruger når jeg skal ud
derfra.

Mvh.
Torben

Fra : jopa

Dato : 30-04-07 18:44

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg tager altid et par stk. toiletpapir som jeg bruger når jeg skal ud
> derfra.

Så skal du da have en rulle i lommen.
Alle steder man bevæger sig har der været personer der ikke vasker hænder.
Det er ikke forbeholdt campingpladser
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Gamle

Dato : 30-04-07 21:23

jopa wrote:
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
>

> Så skal du da have en rulle i lommen.
> Alle steder man bevæger sig har der været personer der ikke vasker
> hænder. Det er ikke forbeholdt campingpladser

Hvis jeg skal på restaurant, napper jeg en serviet med ud, eller har et par
stykker med hjemmefra. Ellers tager jeg først toiletpapiret og derefter
vasker jeg hænder. El-tørreblæseren aktiverer jeg enten med albuen eller et
stykke toiletpapir.
Jeg er så vant til det, at jeg ikke anser mig selv for hysterisk.
Og nej det er ikke forbeholdt campingpladser. Det sker desværre også for tit
til private sammenkomster.
Det sjoveste jeg var ude for, var en gang jeg havde gæster. Håndvasken var
knastør da den første mand skulle pi...
Jeg kigge lige efter og vasken var stadig knastør. Jeg spurgte vedkommende
om han havde husket at vaske hænderne. Han svarede, naturligvis. Spurgte ham
derefter om han havde gjort det i wc-kummen, da vasken var tør. Han lignede
een der havde været for længe i solarium.
Jeg kan ikke døje folk der lyver.

Mvh.
Torben