TreKroner
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-04-07 16:27

Fik et tilbud fra TreKroner, så lå under vores daværende forsikringspriser,
så vi sprang til. Så får vi policerne, og det viser sig at der er lagt
væsentligt mere til end almindelige prisstigninger. Der er ikke andet end
bøvl og bavl med det forsikringsskifte.

Nogen der kan genkende de forhøjede priser på policerne i forhold til de
tilbud, I har fået afgivet?

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 26-04-07 21:39

> [...]
> ikke andet end bøvl og bavl med det forsikringsskifte.
>
> Nogen der kan genkende de forhøjede priser på policerne i forhold til de

Hm.....det skal du ikke finde dig i! Send en klage, men kopi af tilbud og
de modtagne policer direkte til direktør Otto Thind på mail
otto.thind@trekroner.dk - eller som brev.

Otto er en yderst fornuftig mand, som med garanti vil gøre alt for at hjælpe
dig til den løsning, som du har fået tilbud på.

/Flemming U

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-04-07 00:11

Flemming Udbjørg wrote:
> [...]
>>

> Hm.....det skal du ikke finde dig i! Send en klage, men kopi af
> tilbud og de modtagne policer direkte til direktør Otto Thind på mail

Er der noget jeg skal fjerne her - eller har du bare smidt hans adresse her
til diverse mailrobotters store fornøjelse?

;)

--
Per, Esbjerg

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 27-04-07 07:52

Hvis prisen stiger mere end 10% kan du opsige omgående.

kim

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 27-04-07 18:52

> Er der noget jeg skal fjerne her - eller har du bare smidt hans adresse
> her til diverse mailrobotters store fornøjelse?

Undskyld hvis mit gode råd druknede i noget teknisk fis. Hvis du har et
problem med Trekroner, kan du skrive til ham, og hvis ikke, så er it problem
ikke særligt stort

Ottos mailadresse kan i øvrigt findes på Trekroners egen hjemmeside - uden
særlige fiks-fakserier.

/Flemming U

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-04-07 02:05

Flemming Udbjørg wrote:

> Undskyld hvis mit gode råd druknede i noget teknisk fis. Hvis du har
> et problem med Trekroner, kan du skrive til ham, og hvis ikke, så er
> it problem ikke særligt stort

Jeg afventer reaktion - hvis nødvendigt, vil jeg benytte mig af dit råd :)

> Ottos mailadresse kan i øvrigt findes på Trekroners egen hjemmeside -
> uden særlige fiks-fakserier.

Det fortæller lidt om niveauet i Trekroner!

--
Per, Esbjerg

Fra : N. Lindhard

Dato : 09-05-07 05:18

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> bøvl og bavl med det forsikringsskifte.
>
> Nogen der kan genkende de forhøjede priser på policerne i forhold til de

Nej, men vores jatak-mail citerede også den aftalte pris, dækning og
selvrisiko. Så er det svært at tage fejl.

Men når årsreguleringen kommer, skal det vel væreforbrugerindekset der
bruges.

Nic