med taletid til tyskland
Fra : rainer schoebe

Dato : 04-07-01 08:23

hej!

hvad koster et minuts samtale med "orange mayday" hhv. "vic-tid" til
tyskland?

er der forskel mellem tysk fastnettelefon og tysk mobiltelefon som mål?

er der forskel ("orange mayday") mellem orange's eget net og national
roaming?

på forhånd tak!

hilsen
--
rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Chipmand

Dato : 07-07-01 01:13

Jeg var for 14 dage en tur i tyskland, der havde jeg min mobil med den
køre med wol man kunne ikke bruge den dernede. Det jeg svil sige er du
nu sikker på du kan bruge din dernede.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-07-01 03:05

"rainer schoebe" <rainer.schoebe@web.de> skrev
> hvad koster et minuts samtale med "orange mayday" hhv.
> "vic-tid" til tyskland?

For opkald til fastnettelefon i Tyskland
Orange Mayday 9 kr/min
Vic-tid dagstakst: 6,45 kr./min
Vic-tid: øvrige tidsrum: 3,95 kr/min

> er der forskel mellem tysk fastnettelefon og tysk mobiltelefon som mål?

Ja, for opkald til tysk mobiltelefon
Orange Mayday: 10,75 kr/min
Vic-tid dagstakst: 8,20kr./min
Vic-tid: øvrige tidsrum: 5,70 kr/min

> er der forskel ("orange mayday") mellem orange's eget net
> og national roaming?

Jeg ved det ikke, men mon ikke du skal tillægge 1,5 kr/min.,
som man normalt betaler for at roame nationalt med Mayday.

Vh Mark

Fra : rainer schoebe

Dato : 10-07-01 12:32

Mark Beaumont <beaumont@c.dk> wrote:
> For opkald til fastnettelefon i Tyskland
> Orange Mayday 9 kr/min

ifølge orange kundeservice er det kun dkr. 6,--/min

> Ja, for opkald til tysk mobiltelefon
> Orange Mayday: 10,75 kr/min

dkr. 7,75/min

> Jeg ved det ikke, men mon ikke du skal tillægge 1,5 kr/min.,
> som man normalt betaler for at roame nationalt med Mayday.

dkr. 1,--/min tillæg

tusind tak for hjælpen. hvorfor tager det mere end tre dages tid for at
få svar på min @mail til orange kundeservice? og hvorfor har jeg endnu
ikke fået svar fra tdc mobile?
--
rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-07-01 22:55

"rainer schoebe" <rainer.schoebe@web.de> skrev
> ifølge orange kundeservice er det kun dkr. 6,--/min
> dkr. 7,75/min

Undskyld, jeg havde set forkert i prislisten, de priser som jeg
har angivet er for opkald til Tyrkiet ( som ligger lige over tysk-
land på prislisten)

> dkr. 1,--/min tillæg

Koster det ikke normalt 3,00kr/min for opkald på Orange´s net
og 4,50 kr/min ved national roaming.

Vh Mark

Fra : rainer schoebe

Dato : 11-07-01 22:27

Mark Beaumont <beaumont@c.dk> wrote:
> Koster det ikke normalt 3,00kr/min for opkald på Orange´s net
> og 4,50 kr/min ved national roaming.

ifølge orange's kundeservice er national roaming-tillægget for
nationale opkald dkr. 1,50/min og for opkald til udlandet dkr. 1,--/min.

ikke helt logisk - i hvert fald for en tysker som mig!

rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de