Hurtig Mondeo
Fra : Ove Nielsen

Dato : 25-04-07 15:54

Fra : Tom

Dato : 25-04-07 16:38

"Ove Nielsen" <vestervang@tele2adsl.dk> wrote in message
news:LZJXh.54$%N6.3@news.get2net.dk...
> Så kom lige og sige at en Mondeo er langsom
> http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=484000794&source=1

En mondeo ER langsom

--
Tom

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 25-04-07 16:53

> En mondeo ER langsom

Er 1999 km/t langsomt?

Troels

Fra : ShutEye

Dato : 25-04-07 18:41

> Er 1999 km/t langsomt?

Tjaa mon den der M3 med 4200 heste kan slå den?

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 25-04-07 18:51

> Tjaa mon den der M3 med 4200 heste kan slå den?

Nej, den rendte kun 250 km/t...

Troels

Fra : Tom

Dato : 25-04-07 19:05

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> wrote in message

> Nej, den rendte kun 250 km/t...

hmmm, jeg tror også jeg skal have fjernet begrænseren i min mondeo, 194 Km/t
er ikke nok, der burde Ford nok have været lidt mere ambitiøs

--
Tom

Fra : ShutEye

Dato : 25-04-07 20:12

Æv :)

> hmmm, jeg tror også jeg skal have fjernet begrænseren i min mondeo, 194
> Km/t er ikke nok, der burde Ford nok have været lidt mere ambitiøs

Fjerne begrænseren fra en Ford ... motoren?

Fra : Tom

Dato : 25-04-07 20:35

"ShutEye" <no@no.no> wrote in message news:f0o964$c3l$1@news.datemas.de...

> Æv :)

> Fjerne begrænseren fra en Ford ... motoren?

chippen som er programmeret til at holde igen på en voldsom heste og
momentstærk motor

--
Tom

Fra : ShutEye

Dato : 25-04-07 22:24

> chippen som er programmeret til at holde igen på en voldsom heste og
> momentstærk motor

Sådan en sidder der vel ikke i en ford?
Så tilbage til min pointe ... fartbegrænseren i en ford: motoren :þ

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-07 03:31

On Wed, 25 Apr 2007 17:38:04 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>"Ove Nielsen" <vestervang@tele2adsl.dk> wrote in message
>
>En mondeo ER langsom

>--

Ja, det siger du jo, men for hævlede Tom. 60.000 penge!!??

Når jeg tænker på hvad du har fyldt i din bil, så er du jo nødt til at
køre i den, indtil den falder fra hinanden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 15:46

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Ja, det siger du jo, men for hævlede Tom. 60.000 penge!!??
>
> Når jeg tænker på hvad du har fyldt i din bil, så er du jo nødt til at
> køre i den, indtil den falder fra hinanden.

Det bliver også tilfældet. Jeg regner med den holder til den er 17-18 år og
så bliver den solgt til en eller anden gut der bare går efter spolierne og
recaro-stuen. Imens sparer jeg op så jeg kan betale den næste kontant, det
er meget billigere end den ¤%"¤%!¤#% danske bank.

--
Tom

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-04-07 15:53

> [...]
> og recaro-stuen. Imens sparer jeg op så jeg kan betale den næste kontant,
> det er meget billigere end den ¤%"¤%!¤#% danske bank.

Er din iøvrigt den sølvfarvede der er på gruppens side? der bliver
monteret nye fjedre på?

Troels

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 16:26

> Er din iøvrigt den sølvfarvede der er på gruppens side? der bliver
> monteret nye fjedre på?

ja

--
Tom

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 16:27

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> wrote in message

> Er din iøvrigt den sølvfarvede der er på gruppens side? der bliver
> monteret nye fjedre på?

Det er jo blevet lidt trist med opdateringerne efter Jan's fravær.....ellers
kunne siden jo være fyldt med spændende artikler

--
Tom

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-04-07 16:56

> Det er jo blevet lidt trist med opdateringerne efter Jan's
> fravær.....ellers kunne siden jo være fyldt med spændende artikler

Jeg har tilbudt at overtage opdateringerne af den Det er synd den er
gået i stå!

Troels

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 17:15

> Jeg har tilbudt at overtage opdateringerne af den Det er synd den er
> gået i stå!

hva siger Hr frørup til dit tilbud?

--
Tom