Fartpilot Toyota RAV
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-04-07 08:02

Hvor køber man den billigste fartpilot til en Toyota RAV? Flensburg?

Hos Toyota kan man købe en trådløs ratbetjening - hvad er det?

PS: Det er ikke til mig selv :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-04-07 08:59

Hej Per

> Hvor køber man den billigste fartpilot til en Toyota RAV? Flensburg?
Er det en Diesel, så skal den være elektronisk, er det benzin kan man nøjes
med vakuum styret eks. AP50

> Hos Toyota kan man købe en trådløs ratbetjening - hvad er det?

Trådløst, det er en lille sender som settes fast på rattet, med en modtager
et sted inde under instrument bordet, jeg havde en sådan på min sportsvan

> PS: Det er ikke til mig selv :)

Nej det regnede jeg heller ikke med, du er jo ikke blevet så klog endnu a du
er skiftet til Toyota ))))

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-04-07 10:18

Jørgen L. wrote:
> Hej Per

> Er det en Diesel, så skal den være elektronisk, er det benzin kan man
> nøjes med vakuum styret eks. AP50

Han kikker på original Toyota og priser omkring 4.000 - er det for meget?

> Trådløst, det er en lille sender som settes fast på rattet, med en
> modtager et sted inde under instrument bordet, jeg havde en sådan på
> min sportsvan

Det fåes originalt, åbenbart?

> Nej det regnede jeg heller ikke med, du er jo ikke blevet så klog
> endnu a du er skiftet til Toyota ))))

Nej, jeg ville også være blevet noget den anden - modsatte - vej hvis det
skulle komme så vidt ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-04-07 10:44

> Han kikker på original Toyota og priser omkring 4.000 - er det for meget?

Det er meget ok, specielt hvis det er monteret, han skal vælge den trådløse,
den bliver han gladere for.

> Det fåes originalt, åbenbart?

Nej det er ikke originalt, men de bliver leveret som et sæt der passer til
bilen.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D