Title ændres til #
Fra : Peter Nielsen

Dato : 30-04-07 13:15

Hej NG,

Jeg har lavet en side www.nhf07.dk og hvis man lige bruger scroll knappen
engang (ved godt i ik er så vilde med den type scroll...) så laver den jo #
efter linket deroppe.. det er også fint nok.. men hvis man så lige trykker
engang på et af linkene.. så ændrer title sig af en eller anden grund også
til # ... Nogle der har en ide om hvorfor den gør det?

MVH
Peter Nielsen

Fra : Harry Lund

Dato : 30-04-07 16:17

Det virker da godt nok i Mozilla !
Harry

Fra : Thrane

Dato : 30-04-07 18:58

"Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk> wrote in message
> [...]
> trykker engang på et af linkene.. så ændrer title sig af en eller anden
> grund også til # ... Nogle der har en ide om hvorfor den gør det?

Prøv at sætte linket på pilene til _javascript:_ i stedet for _#_

--
Thrane

Fra : Thrane

Dato : 30-04-07 19:01

> [...]
> trykker engang på et af linkene.. så ændrer title sig af en eller anden
> grund også til # ... Nogle der har en ide om hvorfor den gør det?

Det ser ikke ud til det er scrollbaren der får det til at skifte, men
derimod din Flash...
Det er først når jeg aktivere den, det skifter...

--
Thrane