Napster og Cisco 677 kan ikke overføre med~
Fra : cusl2man

Dato : 07-01-01 12:48

Hejsa NG.

Jeg vil state med at spørge om der er nogle af jer der ved om det er muligt
for andre at hente filer fra mig med Napster? Jeg har delt mine filer som
jeg plejede da jeg havde 56K. Nu har jeg jo fået stukket en Cisco 677 Router
i næsen.
Kunne en af jer evt. fortælle hvilken NAT entry jeg sqlle add'e?

Min Router er sat til på netkort 10.0.0.2 via Routerens DHCP

Jeg har indsat følgende allerede >>

set nat entry enable 10.0.0.2 6699 0.0.0.0 6699 tcp

Er der noget galt i det?

På forhånd tak, Med venlig hilsen Martin

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 07-01-01 13:26

Hej cusl2man (?)

"cusl2man" <cusl2man@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne en af jer evt. fortælle hvilken NAT entry jeg sqlle add'e?
>
> Min Router er sat til på netkort 10.0.0.2 via Routerens DHCP

Øhh din router har vel fast ip adresse på indersiden ?

> Jeg har indsat følgende allerede >>
>
> set nat entry enable 10.0.0.2 6699 0.0.0.0 6699 tcp

Du har lavet en nat fra din routers yderside til routerens inderside, eller ?
Du skal lave en nat fra routerens yderside til den PC hvor napster kører:

SET NAT ENTRY ADD <pc ip adresse> 6699 <ekstern ip adresse> 6699 TCP

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC mm: