MS Windows
briani 27239
problem med opdateringsfrekvens osv til sk~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-07 17:15

Hej

Er gået tilbage til CRT monitor.. og så har vi balladen igen med
opdateringsfrekvenser osv.. for selvom jeg i instillinger sætter skærmen til
85hx, køres den stadigt med 60hz...
Har ATI radeon 9700 kort.. og har prøvet at afinstallere med ati programmet
for at fjerne alle gamle installation.. og så hentet den nyeste og
installeret. Men det er stadigt det samme. og har også prøvet at lægge
driveren ind til skærmen, det gør heller ingen forskel..

Kører Xp med nyeste opdates osv..

Mærkeligt nok, min bærbare med en hel ren XP installation, virker det fint
nok, når man beder den om at køre forskellige opløsninger og frekvenser..

denne statinære siger fx også max opløsning på 1600*1200 selvom skærmen max
opløsning er 2048 x 1536

Please help, Mvh. Bjarke

--
22" realflat kvalitets monitorer sælges.
For mere info skriv på mail.