MS Windows
briani 27239
Reparere XP
Fra : Wolle

Dato : 24-04-07 19:59

Hej.

Der er sikkert spurgt før, men jeg kunne ikke umiddelbart finde en tråd.
Skal have repareret min XP Home, da den skaber problemer med Tunes/iPod.
Kan jeg sætte recovery CD'en, som indeholder XP'en i maskinen og lave en
reparation uden at slette mine programmer, indstillinger og data?

Mvh. Ole

Fra : Jack

Dato : 24-04-07 20:06

"Wolle" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan jeg sætte recovery CD'en, som indeholder XP'en i maskinen og lave en
> reparation uden at slette mine programmer, indstillinger og data?

En recovery cd, er den instalation du købte maskinen med, og den vil
gendanne den som den var som ny. Jeg har tidligere postet en pdf fil i
dk.binaer om, hvardan du laver en windows cd ud af din recovery, og jeg tror
det var Rico der havde et link til selvsamme fil. Roder lige lidt rundt
efter den og poster den så igen i dk.binaer. Så kan du lave en rep via den

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-04-07 20:11

Jack wrote:

> [...]
> efter den og poster den så igen i dk.binaer. Så kan du lave en rep via den

Har I mulighed for at poste disse ting andetsteds end i de binaere grupper?

Jeg har ikke adgang til dem, men ville da gerne se omtalte dokument.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : Jack

Dato : 24-04-07 20:15

"Palle Jensen" <usenet@ducktrucks.dk> skrev i en meddelelse
> Jack wrote:
>

> Har I mulighed for at poste disse ting andetsteds end i de binaere
> grupper?
>
> Jeg har ikke adgang til dem, men ville da gerne se omtalte dokument.

Og det gør jeg så ikke aligevel... har sgu slettet den Håb på, at Ricko
læser med, han har et link til den, eller søg i denne gruppe på Ricko og
prøv at finde ham, han har postet det et par gange

Fra : Jack

Dato : 24-04-07 20:19

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ricko læser med, han har et link til den, eller søg i denne gruppe på
> Ricko og prøv at finde ham, han har postet det et par gange

Hmm fandt hans indlæg men linket er dødt... han kommer nok frem med et nyt

Fra : CarstenGP

Dato : 24-04-07 21:21

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm fandt hans indlæg men linket er dødt... han kommer nok frem med et nyt

Prøv:
http://peecee.dk/uploads/1206/opret-original-xp-cd.pdf

Fra : Jack

Dato : 24-04-07 21:42

"CarstenGP" <carstengp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Prøv:
> http://peecee.dk/uploads/1206/opret-original-xp-cd.pdf

Lyder rigtigt, men jeg kan ikke åbne den, for fejlmeddelelse

Fra : kep

Dato : 24-04-07 22:31

http://www.sendspace.com/file/2d3bak

Fra : Jack

Dato : 24-04-07 22:36

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.sendspace.com/file/2d3bak

Tx

Fra : Lone

Dato : 24-04-07 22:46

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder rigtigt, men jeg kan ikke åbne den, for fejlmeddelelse

pdf lagt i dk.binaer

--
vh Lone

Fra : Wolle

Dato : 25-04-07 16:24

"Lone" <logro@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> pdf lagt i dk.binaer
>

> --
> vh Lone
>
>Hej.

Jeg ville meget gerne have fat i filerne, men kan ikke åbne dem.
Filerne kommer som dat. filer, der bliver åbnet i en medieafspiller.
Er det evt. muligt at få filerne tilsendt ´pr. mail???
lemo@pc.dk

Mvh. Ole

Fra : Wolle

Dato : 25-04-07 16:40

> [...]
> Filerne kommer som dat. filer, der bliver åbnet i en medieafspiller.
> Er det evt. muligt at få filerne tilsendt ´pr. mail???

Hej igen.

Undskyld - nu fik jeg dem åbnet.
Kunne åbne filerne via linket efter opdatering af Acrobat Reader.

Mvh. Ole

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 26-04-07 18:31

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "CarstenGP" <carstengp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder rigtigt, men jeg kan ikke åbne den, for fejlmeddelelse

Jeg fik også fejlmeddelelse, men gem filen før du åbner den, det virkede
her.

Fra : Wolle

Dato : 25-04-07 18:28

> [...]
> tror det var Rico der havde et link til selvsamme fil. Roder lige lidt
> rundt efter den og poster den så igen i dk.binaer. Så kan du lave en rep

Betyder det, at jeg kan reparer min XP uden at miste programmer og
indstillinger/opsætninger, hvis
jeg får lavet en XP cd ud af recovery cd'en?

Mvh. Ole

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-04-07 18:50

> Betyder det, at jeg kan reparer min XP uden at miste programmer og
> indstillinger/opsætninger, hvis
> jeg får lavet en XP cd ud af recovery cd'en?

Det kan du godt, se her
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/repair-xp.htm der er en guide.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Wolle

Dato : 26-04-07 15:05

> [...]
> Kan jeg sætte recovery CD'en, som indeholder XP'en i maskinen og lave en
> reparation uden at slette mine programmer, indstillinger og data?

Tak for alle svar.
Ser lige på, om jeg tør gå i lag med sådan en operation.

Mvh. Ole