MS Windows
briani 27239
Comp fryser totalt i VISTA
Fra : Bent B.

Dato : 24-04-07 14:24

Hej med jer
Jeg har Vista Home Premium, og oplever ofte specielt når jeg vil pakke store
filer ud på min HD eller jeg skal skrive på min HD med FX nero
brænderprogrammet, at pludselig dør alt og jeg kan kun lukke computeren ned
hvis den får en hard boot.
Jeg har på fornemmelsen at det er fordi jeg har afinstalleret McAfee
internet security og installeret et andet program Kaspersky internet
security.
Så hvis der er en der har en løsning vil jeg blive glad, jeg har prøvet den
afinstallations prg. der ligger på McAfee´s hjemmeside uden held.
Min maskine er en DELL demension 9200 dual core Viiv E66oo
Hilsen og tak
BB

Fra : Henning

Dato : 24-04-07 14:40

On Tue, 24 Apr 2007 15:24:17 +0200, "Bent B." <yeps@mig> wrote:

> [...]
>Jeg har på fornemmelsen at det er fordi jeg har afinstalleret McAfee
>internet security og installeret et andet program Kaspersky internet
Tja, fjern Kaspersky, lav en restore til da du installerede og prøv
ige.