Downloade Navigon Java
Fra : Joel

Dato : 23-04-07 18:12

Er der nogen der har haft held til at download NAVIGON, som skulle kunne
køre gratis navigation bla. på de nokia modeller der understøtter Java.?

https://www.navigon.com/site/dk/da/shop/consumer/mobilephones/1020

vh JL

Fra : Flemming

Dato : 23-04-07 18:27

Joel wrote:
> Er der nogen der har haft held til at download NAVIGON, som skulle
> kunne køre gratis navigation bla. på de nokia modeller der
> [...]

Jeg bruger nav4all.com, det virker faktisk rimeligt godt. Men har lige
hentet ovenstående, for at teste det.

Mvh. Flemming

Fra : Joel

Dato : 23-04-07 19:23

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg bruger nav4all.com, det virker faktisk rimeligt godt. Men har lige
> hentet ovenstående, for at teste det.
>
> Mvh. Flemming
Hvordan fik du det downloaded?

Hos mig er linket "hent fra internet" inaktivt.

Mvh. JL

Fra : Max

Dato : 23-04-07 19:31

Hej Joel

> Hvordan fik du det downloaded?

Brug indkøbskurven og lad dig registrere

--
Mvh Max