SE K800i eller N73.
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 13:25

Hvilken af disse to mobiler skal man vælge +'er og -'er ved begge.

Musikafspilning er ikke vigtig.

Brugervenlighed og hurtighed i menu'er.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-04-07 13:30

kimila wrote:

> Brugervenlighed og hurtighed i menu'er.

Folk der har prøvet begge, siger at N73 er temmelig langsom i betjeningen.
Selv har jeg en K800i og er ganske godt tilfreds.

Ebbe

Fra : Anders

Dato : 23-04-07 13:54

K800i vil nok være den bedste af de to !

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 15:20

> Brugervenlighed og hurtighed i menu'er.

Så er det 100% K800i. N73 er dybt forvirrende når man ikke kender telefonen,
og den er SLØV!!!!!!!!!!!!

Troels
(der selv har en N73)

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 23:03

> Så er det 100% K800i. N73 er dybt forvirrende når man ikke kender
> telefonen, og den er SLØV!!!!!!!!!!!!

Hej.

Du har sagt i en anden tråd at SE K800i ikke har videoopkald, det er da en
3G telefon, kan du forklarer det.

Har N73 videoopkald der er også en 3G telefon.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 23:18

> Du har sagt i en anden tråd at SE K800i ikke har videoopkald, det er da en
> 3G telefon, kan du forklarer det.

Nej, jeg siger at K790i ikke har videoopkald.

> Har N73 videoopkald der er også en 3G telefon.

N73 har videoopkald, ja.

Dog har jeg aldrig, trods mangt og mangen en 3G telefon, prøvet at foretage
et videoopkald. Føler ikke behovet.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 09:48

> Nej, jeg siger at K790i ikke har videoopkald.

ok, men under "Mobil med godt kamera og blitz" siger du at K800i ikke har
videoopkald, ret det lige for Ditte H skyld

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Chano Andersen

Dato : 23-04-07 23:26

kimila wrote:
> Du har sagt i en anden tråd at SE K800i ikke har videoopkald, det er da en
> 3G telefon, kan du forklarer det.

Man kan sagtens lave en 3G telefon, uden at inkludere video kald som en
funktion.

Men umiddelbart vil jeg påstå, at den HAR video kald. Se batteri leve
tiderne på følgende side:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip3&zone=pp&pid=10407

- Chano Andersen