Mobilvirus?
Fra : MAndersen

Dato : 22-04-07 21:24

Jeg har her til aften fået en sms med beskede "hej" fra nr. 31 17 57 86

Da jeg vælger "vis besked" kommer der en boks op med "besked skal besvares"
Det har jeg aldrig set før - en der ved hvad det er?

MAndersen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 21:30

> Da jeg vælger "vis besked" kommer der en boks op med "besked skal
> besvares" Det har jeg aldrig set før - en der ved hvad det er?

Det er ihvertfald en besked fra

Lars Madsen
Elkjærsvej 56
8450 Hammel

En du kender?

Troels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-04-07 21:32

MAndersen skrev:

> "besked skal
> besvares" Det har jeg aldrig set før - en der ved hvad det er?

Lyder lidt som dét man kan sætte OE op til (Funktioner => Indstillinger =>
Kvitteringer) - mener osse man kan sætte min W800 op til det.
Hans

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 21:45

> Lyder lidt som dét man kan sætte OE op til (Funktioner => Indstillinger =>
> Kvitteringer) - mener osse man kan sætte min W800 op til det.

Du vil ikke sælge din W800?

Troels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-04-07 22:08

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> Du vil ikke sælge din W800?

Reparationen af joystikket med Caramba og trykluft holder, så jeg glemmer
W810'eren som jeg ellers ville ha købt - så desværre et foreløbigt nej

Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-04-07 22:18

MAndersen skrev:

> Da jeg vælger "vis besked" kommer der en boks op med "besked skal besvares"
> Det har jeg aldrig set før - en der ved hvad det er?

Ja. Afsenderen ønsker svar - og er måske lidt uvant med hvordan
man plejer at benytte sms. Det ligger jo i luften at svar ønskes.

På min mobil kan jeg vælge at slå "Svar ønskes" til, men det har
jeg selvfølgelig ikke gjort.

Sådan en sms kunne nemt få mig til at lade være med at svare (og
ditto ved mail).

--
Bertel

Fra : MAndersen

Dato : 23-04-07 16:07

> [...]
> jeg selvfølgelig ikke gjort.
>
> Sådan en sms kunne nemt få mig til at lade være med at svare (og

Takker for svarene - jeg kunne ikke selv finde nummeret på nettet.

MAdnersen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 23-04-07 16:13

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse

> Takker for svarene - jeg kunne ikke selv finde nummeret på nettet.

Kender du ikke tdc oplysninggen ?
http://dgs.tdconline.dk/oplysningen3/dgs/superresult

--
ad

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 19:07

> Takker for svarene - jeg kunne ikke selv finde nummeret på nettet.

Jeg har jo skrevet navnet til dig?

www.118online.dk

Troels

Fra : MAndersen

Dato : 24-04-07 16:32

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:462cf5c2$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg har jo skrevet navnet til dig?
>
> www.118online.dk
>
> Troels

jeps, jeg så det, tak, det var derfor jeg skrev "kunne".
Jeg havde søgt nummeret på krak.

MAndersen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 17:09

> Jeg havde søgt nummeret på krak.

Krak er også H-Å-B-L-Ø-S-T, hvad angår at finde adresser / numre!

Troels