NY skærm til se k700i Kan man det
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-04-07 11:58

hejsa NG

ja jeg har dummet mig.
ja hved ikke helt hvordan den er kommet men den er der.
der er kommet ikke en risse men en sort streg lidt tyg hen over min skærm.
den sider forand det man skrive msn og alt det andet.
for jeg kan ikke se hvad der stå.
hvad koster det at få lavet den så jeg kan se hvad der stå og kan man det
???

Hilsen Thomas

Fra : Anders

Dato : 20-04-07 12:28

Det kan godt skiftes ud.
Du skal søge efter et på nettet, da det nok er billigst.

Det du skal søge efter er et front cover, men det kan godt være temmeligt
bøvlet at skifte.
Skiftede 1 for en tid siden, og det tog det meste af en time.

Købte coveret hos www.mytrendyphone.dk,.