Fra Nokia 3210 til SE 750i
Fra : JS

Dato : 18-04-07 18:44

Telefonbogen fra Nokia 3210, følger den med over i SE 750i
sammen med sim kortet eller skal man starte forfra med oprettelse af
kontakter

Mvh.
JS

Fra : Anders

Dato : 18-04-07 18:57

Hvor gemmer du dine kontakter ?

I telefonen el. simkortet, hvis de ligger på simkortet, så skal du bare
sætte kortet i den anden, og så skulle det virke.

Fra : JS

Dato : 18-04-07 19:07

> Hvor gemmer du dine kontakter ?
>
> I telefonen el. simkortet, hvis de ligger på simkortet, så skal du bare
> sætte kortet i den anden, og så skulle det virke.

Jeg ved ikke hvor Nokia 3210 gemmer dem

Mvh.
JS

Fra : Anders

Dato : 18-04-07 19:47

Kunne forstille mig mappen hedder noget i stil med 'kontakter'.

Nu er det jo efterhånden en gammel 'svend' du har fat i der.

Men undersøg om der ikke skulle noget med en fuktion der hedder kopier
kontakter, og derfra skal du vælge kopier til simkort.

Fra : JS

Dato : 18-04-07 20:24

> [...]
>
> Men undersøg om der ikke skulle noget med en fuktion der hedder kopier
> kontakter, og derfra skal du vælge kopier til simkort.

Der er en funktion der hedder memerystatus,
den viser at der på simkortet er 88 i brug og 112 ledige.
Så det betyder vel at jeg får kontakterne med
over på SE 750i sammen med simkortet,
selv om det er fra en gammel telefon?

Mvh.
JS

Fra : Anders

Dato : 18-04-07 20:40

Ikke nødvendigvis !
Det kommer an på hvor numrene ligger - om de ligger i telefonens hukommelse
el. simkortet.

Det er altid bedst at have numrene liggende på simkortet, det er bl.a. det
man har det til.

Fra : Gunnar007

Dato : 20-04-07 07:42

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke nødvendigvis !
> Det kommer an på hvor numrene ligger - om de ligger i telefonens
> hukommelse el. simkortet.

Når Anders skriver nedenstående, så ryger telefonnumre med over på den nye
tlf.
Han skriver jo netop at i simkort memory'n står der...

Så Anders, dine numre flytter med, ifgl det du skriver.

Hilsen G

Fra : Anders

Dato : 20-04-07 08:39

Nu er det JS der skal have skiftet til noget bedre...

Fra : John Sahl

Dato : 19-04-07 17:51

Lav backup via www.zyb.com on problemet er løst..

--