SE K800i eller W810i
Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-04-07 16:11

Hej

Jeg har tænkt mig at vælger mellem de 2 mobiler jeg har lige nu. Men hvilken
vil i beholder, hvis i havde den samme valgmulighed.
De er begge to nogle lækre mobiler. Men hvis jeg skulle beholder den ene af
dem, så er kameraet ikke så vigtigt (bruge det næsten aldrig)
Størrelsen på skærmen har ikke den store betydning. De har begge en klar
skærm.

Jeg tror jeg vælger W810i. Har jeg så valgt den rigtige. Så tror jeg det
ikke vare længe inden K800i er til salg (alt tilbehør følger med)
i NG dk.marked.privat.telefon.mobil

Mvh Poul

Fra : Anders

Dato : 18-04-07 17:55

Hvis kameraet ikke er så vigtigt, så vil jeg mene, at W810i'eren vil være
den der skal beholdes.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-04-07 20:09

Hej

> Hvis kameraet ikke er så vigtigt, så vil jeg mene, at W810i'eren vil være
> den der skal beholdes.

Tak for svaret. Jeg vil også mener det er W810i jeg vil beholder. Min
kæreste har nemlig også en W810i. Fed walkman mobil.

Mvh Poul

Fra : Anders

Dato : 18-04-07 20:18

Har også en selv (i sort), og er meget tilfreds med den.

Det eneste minus, er hovedtelefonerne ikke er så gode, og så kunne der godt
være et dæksel over kameraet (ala K750i'eren).

Men det har jeg løst med nogle bedre, fra tiden med MiniDisk walkmanden, og
de spiller bare.