Radio på blutooth
Fra : GOnZo

Dato : 18-04-07 11:14

Hej NG.

jeg har en nokia 5300, og for at høre radio skal høretelefoner tilsluttes..
nu overvejer at anskaffe et blutooth headset,, er der nogen der ved om jeg
så kan høre radio i et headset

Hilsen Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-04-07 12:06

GOnZo skrev den 18-04-2007 12:14:
> [...]
> nu overvejer at anskaffe et blutooth headset,, er der nogen der ved om jeg

hmmmm, er høretelefonen ikke selve antennen for at høre FM-radio?
(sådan er det på SonyEricsson-telefoner)
Hvis ja, så kan du ikke.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-04-07 16:21

Carsten Riis forklarede:

> hmmmm, er høretelefonen ikke selve antennen for at høre FM-radio?
> (sådan er det på SonyEricsson-telefoner)
> Hvis ja, så kan du ikke.

Det kan du ikke, men der findes BT headsets med radio i.
Kai

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-04-07 17:26

Fister Løgsovs wrote:
> Carsten Riis forklarede:

> Det kan du ikke, men der findes BT headsets med radio i.
> Kai

Nokia har et, HS-12w. jeg har det, og det holder ca. til arbejde og
fra arbejde og så skal det oplades.

Radio fungerer dårligt, specielt P1, det hopper meget ud af
frekvensen. Musik radio lyder bedre, måske musikken overdøver
støjen når den hopper ud.

Det fungerer fint som BT headsæt, dog kun med min mobil, men ikke
med min kærestes. Det fungerer ikke engang som mono i min kærestes,
den finger simpelthen ikke det headsæt.

JonB

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 18-04-07 17:26

Hejsa

Det kan du IKKE

lednignen anvendes som antenne !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : GOnZo

Dato : 18-04-07 22:34

ok jeg ved at ledningen bruges som antenne,, m en jeg tænkte på om jeg kunne
sende lyd signalet til et BT headset og samtidig have et alm. heatset på
som antenne

Jan
----- Original
"www.netink.dk / www.GPSdebat.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en