Data indstillinger for A1000 på 3
Fra : Søren - Peng - Peder~

Dato : 17-04-07 21:41

Hejsa

Jeg har en motorola A1000 med 3 abb., men jeg kan ikke få data-
forbindelsen til at virke... Jeg har opdateret softwaren i telefonen
og kan tilsyneladende ikke modtage indstillings-sms fra 3 længere...
derfor tænkte jeg om der var en derude der kunne give mig
instillingerne fra en 3-mobil så jeg selv kan taste dem ind i min
telefon.

på forhånd tak
Søren

Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-04-07 16:41

"Søren - Peng - Pedersen" <pengmeister@gmail.com> skrev i

> [...]
> derfor tænkte jeg om der var en derude der kunne give mig
> instillingerne fra en 3-mobil så jeg selv kan taste dem ind i min

Den såkaldte APN er "data.tre.se" (uden gåseøjne).

-cb

Fra : Søren - Peng - Peder~

Dato : 23-04-07 15:18

On 19 Apr., 17:40, "Claus E Beyer" <ceb.n...@gmail.com> wrote:
> "Søren - Peng - Pedersen" <pengmeis...@gmail.com> skrev inews:1176842459.065443.256400@e65g2000hsc.googlegroups.com...

> Den såkaldte APN er "data.tre.se" (uden gåseøjne).
>
> -cb

Tak